התשובה לליברמן: הצבעה מאסיבית למפלגות החרדיות \\ בצלאל קאהן

    בצלאל קאהן No Comments on התשובה לליברמן: הצבעה מאסיבית למפלגות החרדיות \\ בצלאל קאהן

    ברור לכולם שאם מנהיג מפלגה אנטישמית באירופה היה אומר משפט כזה – כולם היו מזדעקים. אבל הוא יהודי. כנראה. והוא ישראלי. והוא נגד ביבי. והוא נגד החרדים. אז מותר לו. והתקשורת שותקת

    16:25
    23.05.24
    מנחם טוקר No Comments on המזוזה הגדולה ביותר בעולם? סופר הסת"ם מתאר את התהליך

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בוקר טוב למתלבטים ולמהססים שלא יודעים עדיין האם ילכו ביום שלישי הבא, בעוד עשרה ימים, אל הקלפי.

    כן, יש להם כעסים, חלקם מוצדקים. אחרים באים בטענות כרימון על הנציגים החרדים. לחלק מהם יש טענות על שנת הקורונה, ועל הסגרים, וערים אדומות, וחתונות, ולימודים, וגם שושן פורים בירושלים.

    הם אולי צודקים.

    אבל מעברו השני של הכביש, מציץ לעברנו בחיוך רחב, אדם אחד, שכל כך שמח לשמוע על כל כך הרבה חרדים שמתלבטים ומהססים האם לציית לרבנים.

    יש משהו מעורר חלחלה בלהזכיר את שמו, בדיוק כמו שקשה להזכיר את שמם של כמה אנשים בגרמניה של לפני 80 שנה. אז כדרכנו כאן שלא להזכיר שמות של אנשים שמבקשים לפגוע בנו ובכל הקדוש והיקר לנו, רק נאמר שהאיש האיום הזה עומד בראש מפלגה שבגללה אנחנו בבחירות הרביעיות תוך ארבע שנים, ושלמעלה מרבע מיליון מצביעים ישראלים חושבים כמוהו.

    בסוף השבוע האחרון הוא התראיין לאחד מערוצי התעמולה החילוניים, ומול שני מראיינים מלאי חיוכים, הוא אמר את המשפט הבא: צריך לזרוק את נתניהו והחרדים למזבלה.

    ככה פשוט.

    לזרוק את כולנו למזבלה.

    טוב, אנחנו כמובן לא באמת נבהלים וגם לא באמת מפחדים שמישהו ינסה לזרוק אותנו למזבלה, כי הקב"ה מציל אותנו מידם של האנטישמים כבר שנות דור.

    מצד שני, ברור לכולם שאם מנהיג מפלגה אנטישמית באירופה היה אומר משפט כזה – כולם היו מזדעקים. אבל הוא יהודי. כנראה. והוא ישראלי. והוא נגד ביבי. והוא נגד החרדים. אז מותר לו. והתקשורת שותקת.

    ומי שעוד שותק, הם אנשים שבהיסוסם ללכת להכריע את הבחירות הללו ולהצביע למפלגות החרדיות – יגרמו לאדם הנורא הזה להמשיך ולחייך, להמשיך ולצחוק עלינו, להמשיך ולהסית עלינו.

    אם יש דבר אחד שצריך לעמוד בפני כל יהודי חרדי בשבוע הקרוב, זה דבר מאד פשוט: לציית לגדולי ישראל, להבין שהמערכה שלפנינו היא מהקשות והקריטיות שהיו לנו, הציבור החרדי כאן בארץ הקודש, וביום שלישי הבא ללכת לקלפי ולשלשל את הפתק הנכון. בעיקר כדי למחוק לאיש הזה את החיוך מהפרצוף. אולי ככה ניפטר מעולו של האיש הזה, דווקא בשבוע הבא, שבסופו נסב כולנו לליל הסדר נטול סגר, נטול קורונה, נודה לקדוש ברוך הוא ונשיר בקול גדול ובשמחה את והיא שעמדה לאבותינו ולנו, שלא אחד בלבד עמד עלינו לכלותינו, אלא שבכל דוד ודור עומדים עלינו לכלותינו והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם.



    0 תגובות