"החלטת העבודה ביזיונית; מייסדי המפלגה מתביישים"

    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on "החלטת העבודה ביזיונית; מייסדי המפלגה מתביישים"

    מהדורת הבוקר ב'קול חי' | דוד חכם: "צווי המעצר – צביעות במיטבה. גם התגובה של ביידן יכלה להיות חריפה הרבה יותר, יכול להטיל סנקציות על התובע בהאג אבל הוא לא עושה את זה". בצלאל קאהן: "בישראל מבינים בכל קצוות המערכת הפוליטית שהאיום הזה יכול להגיע גם אליהם ולכן הם מיישרים קו עם נתניהו"

    13:00
    03.06.24
    קובי סגל No Comments on לקראת יום ירושלים: כך הושלם 'הפסיפס החצוי' שנמצא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    מגישי 'מהדורת הבוקר' פתחו את התוכנית בהתייחסות לצווי המעצר נגד ראש הממשלה נתניהו בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג: דוד חכם: "ההחלטה על צווי המעצר בהאג היא צביעות במיטבה. גם התגובה של ביידן יכלה להיות חריפה הרבה יותר, כמו שדורשים במפלגה הרפובליקנית. ביידן יכול להטיל סנקציות על התובע בהאג אבל הוא לא עושה את זה. מאז שביידן הבין את הנזק העצום שהוא גרם לעצמו בעצירת משלוחי הנשק לישראל הוא עושה ניהול סיכונים מחושב יותר והוא מנסה לרדת מהעץ שהוא טיפס עליו".

    בצלאל קאהן: "בישראל מבינים בכל קצות המערכת הפוליטית שהאיום הזה יכול להגיע גם אליהם ולכן הם מיישרים קו עם נתניהו".

    חכם: "ההחלטה של מפלגת העבודה שלא לחתום על ההצהרה עליה חתמו רוב חברי הכנסת היא ביזיונית. מייסדי המפלגה מתביישים במנהיגיה הנוכחיים. אני בטוח שהמפלגה הזו תיעלם בקרוב מהמפה הפוליטית".

    ובעניין מירון: דוד חכם: "מיום עומדי על דעתי אני עולה למירון מידי שנה, לא הפסדתי אף פעם. גם בשנת האסון הקשה עליתי למירון. השנה לא אסע, אבל לא בלב כבד. זהו צו השעה וזכותו של רבי שמעון תגן עלינו בכל מקום בו נהיה".



    0 תגובות