חכם חושף: "יודע בוודאות שגנץ הוא בסך הכל 'תוכי' של יועציו"

    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on חכם חושף: "יודע בוודאות שגנץ הוא בסך הכל 'תוכי' של יועציו"

    מהדורת הבוקר | דוד חכם חושף ב'קול חי': "בני גנץ הוא תוכי של יועצים מסוימים. לא אחשוף את מקורותיי אבל אני יודע את זה בוודאות. מעצמו הוא לא היה אומר את זה, הכל הוכתב לו ע"י היועצים. הפוליטיקה מנהלת אותו". בצלאל קאהן: "הוא טען אמש שזה לא הזמן להעלות את חוק הגיוס – אצלו אין שיקולים פוליטיים? הרי כל ההודעה היא רק כדי לנסות להפיל את הממשלה. צבוע כמוהו לא ראינו כבר הרבה שנים"

    14:56
    23.05.24
    מנחם טוקר No Comments on יאשרו את הפארנצ'עס? דובר ראש העיר: "מאמין שיפתר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    "אף מדינה לא תרצה לקחת אחריות על הרצועה כל עוד החמאס שולט": בפתח 'מהדורת הבוקר' דנו המגישים בהתקדמות הלחימה ברצועת עזה והסוגיה המדינית. דוד חכם: "עד שמכריעים את החמאס אין מה לדבר על פתרון מדיני אחר. הדיווח שארה"ב הציעה מידע על בכירי החמאס רק בתמורה ליציאה מרפיח הוא הזוי. עד עכשיו הסתרתם אותו?".

    בצלאל קאהן: "אנחנו עדיין במלחמה, הלילה אזעקות גם בנהריה בצפון וגם באשקלון בדרום. אני לא בטוח שהדיווח מארה"ב נכון. לגבי בני גנץ – הוא טען אמש שזה לא הזמן להעלות את חוק הגיוס – אצלו אין שיקולים פוליטיים? הרי כל ההודעה היא רק כדי לנסות להפיל את הממשלה. צבוע כמוהו לא ראינו כבר הרבה שנים".

    דוד חכם חושף: "בני גנץ הוא תוכי של יועצים מסוימים. לא אחשוף את מקורותיי אבל אני יודע את זה בוודאות. מעצמו הוא לא היה אומר את זה, הכל הוכתב לו ע"י היועצים. הפוליטיקה מנהלת אותו".



    0 תגובות