לאחר שגרמו לפיזור הכנסת: זמיר וחיימוביץ' הודיעו על עזיבת כחול לבן

    איתי גדסי No Comments on לאחר שגרמו לפיזור הכנסת: זמיר וחיימוביץ' הודיעו על עזיבת כחול לבן

    בתום פגישה אישית עם יו"ר כחול לבן בני גנץ הודיעו חיימוביץ' וזמיר על עזיבת המפלגה. הבא בתור: ח"כ הילה שי וזאן. כחול לבן נותרה כעת עם 13 חברי כנסת

    צילום: פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהצביעה נגד פשרה על התקציב וגרמו להקדמת הבחירות, למרות שבכחול לבן ביקשו להימנע בהצבעה ובכך הביאה לבחירות מוקדמות, יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ נפגש עם ח"כ מיקי חיימוביץ׳ ובתום שיחה אישית, על המשך דרכה במפלגה החליט השניים על הפרדת כוחות וח"כ מיקי חיימוביץ', אחת הדמויות הבכירות במפלדה הודיעה על עזיבתה.

    מוקדם יותר, נפגש בני גנץ עם השר לשעבר אסף זמיר שהצביע גם הוא נגד הפשרה על התקציב, בסוף פגישתם החליטו על הפרדת כוחות ואסף זמיר הודיע על עזיבת מפלגת כחול לבן. כעת בכחול לבן נשארו 13 חברים. הבאה בתור לעזוב את המפלגה ככל הנראה היא ח"כ הילה שי וזאן שהצביעה נגד הפשרה. במערכת הפוליטית מעריכים כי פניה למפלגה של גדעון סער. ח"כ וזאן מכחישה בתוקף.

    ח"כ מיקי חיימוביץ' אמרה לאחר החלטתה: "נפגשתי היום עם בני גנץ, וסיכמנו על סיום דרכנו הפוליטית המשותפת, ועל כך שלא אתמודד ברשימת כחול לבן לכנסת הקרובה. זוהי החלטה שאני שלמה איתה".

    עוד הוסיפה, "אני חשה הקלה גדולה על ההצבעה שלי, שהובילה לפיזור הכנסת. כבר באותם הימים הפערים האידאולוגים בין דרכי ומצפוני לבין הדרך שבה הלך גנץ העמיקו עד שהפכו לבלתי ניתנים לגישור, ויצאתי מנקודת הנחה שלא אתמודד ברשימה בבחירות הבאות".

    בתוך כך, ח"כ מירב מיכאלי (העבודה) הודיעה היום על ניצחון מול יו"ר המפלגה עמיר פרץ ביהמ"ש פסק על עריכת פריימריז במפלגה, "ביהמ"ש נענה לפנייה להקדים את הדיון בעתירה נגד ביטול הפריימריז. ובשפה לא משפטית – ביום רביעי יש לנו הזדמנות לתקן את העוול שעמיר פרץ עושה, לדרוש פריימריז תקינים ולהילחם על הדמוקרטיה במפלגת העבודה ובפוליטיקה בכלל".



    0 תגובות