סער: "אם נתניהו ירכיב את הממשלה – אשב באופוזיציה"

אליהו גרין No Comments on סער: "אם נתניהו ירכיב את הממשלה – אשב באופוזיציה"

גדעון סער: "העזיבה שלי היא הבעת אי אמון בנתניהו ובמה שהוא עושה למדינה ולליכוד. אין סיכוי שאני עושה את כל הדרך הזו כדי להאריך את כהונתו; מי שרוצה שנתניהו ימשיך להיות ראש ממשלה שלא יצביע בשבילי"

גדעון סער צילום: פלאש90
17:55
30.04.24
איתי גדסי No Comments on נתניהו נחרץ: שום החלטה בהאג לא תפגע במטרות המלחמה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גדעון סער, שפרש מהליכוד ומחברותו בכנסת והחליט להקים מפלגה חדשה לקראת הבחירות הקרובות, מצהיר באופן חד משמעי כי לא יישב בממשלה תחת בנימין נתניהו: "אין סיכוי שאני עושה את כל הדרך הזו כדי להאריך את כהונתו". כך אומר אמש (מוצ"ש) סער בראיון לערוץ 12.

בתגובה לטענות שעזב את הליכוד עקב ההפסד לראש הממשלה נתניהו בפריימריז על ראשות המפלגה, עונה סער: "הצבעתי בעד הממשלה למרות שלא אהבתי את גודלה ולמרות שלא היית חלק ממנה".

סער תקף את השיח במפלגת הליכוד ואמר: "אני שומע את חברי שמופיעים בתקשורת ועל במת הכנסת ואת התוכן והטון, ואני שואל את עצמי: 'מה לי ולזה?'. אני רואה את האופן שאנחנו לא מכבדים את האחר והופכים כל אחד בדעה אחרת לאויב – זו סכנה".

סער מצהיר כי הוא מכוון הכי גבוה שאפשר: "אני מתכוון לנצח בבחירות, להביא שינוי ולהרכיב את הממשלה הבאה. העזיבה שלי היא הבעת אי אמון בנתניהו ובמה שהוא עושה למדינה ולליכוד. אין סיכוי שאני עושה את כל הדרך הזו כדי להאריך את כהונתו".

"מי שרוצה שנתניהו ימשיך להיות ראש ממשלה שלא יצביע בשבילי", מדגיש סער ומוסיף "מי שרוצה להחליף את השלטון במדינת ישראל – את קולו אני מבקש. אני מתמודד לראשות הממשלה". בראיון לחדשות 13 אמר בנחרצות  כי "אם נתניהו ירכיב את הממשלה אשב באופוזיציה".

בנוגע לתיקים הפליליים של ראש הממשלה נתניהו, אמר סער כי הוא אינו מאמין שתפרו לנתניהו תיקים. לדברי סער "נתניהו יכול לכהן עם כתבי אישום", אולם "מי שראה את שרי הליכוד מאחוריו במשפט מבין שהוא רותם את המדינה לצרכיו".

סער נשאל בראיון לדעתו אודות יו"ר ימינה ואמר כי הוא רואה בו שותף: "אני רואה בנפתלי בנט פטריוט ישראלי, אבל אני בעל הסיכוי הטוב ביותר לחבר את כל עם ישראל ואת כל התנועות הפוליטיות לממשלה. אני רואה בבנט שותף. אני לא פוסל אף מפלגה, אני בוודאי לא פוסל את המפלגות החרדיות".

לדברי סער, לביקורת אותה הוא משמיע על ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, שותפים רבים במפלגה – שאינם מעזים לומר זאת בקול: "שרי הליכוד, ואני מדבר עם רובם, לא אומרים משהו שונה ממה שאני אומר. הם אומרים את אותו דבר. כל מה שאמרתי על נתניהו, הם גם אומרים אבל בחדרים סגורים". את הדברים אמר סער בראיונות לחדשות 12 ו-13

במפלגת הליכוד הגיבו לדברי סער ומסרו: "יצא המרצע מן השק, גדעון סער הודיע הערב שיחבור לממשלת שמאל רק בשביל להפיל את ממשלת הליכוד בראשות נתניהו".



0 תגובות