ח"כ כהנא: "דרעי חייב לקדם את החוק שיעצור את פסיקת הבג"ץ בנושא הגיורים"

    ישראל רובין 1 Comment on ח"כ כהנא: "דרעי חייב לקדם את החוק שיעצור את פסיקת הבג"ץ בנושא הגיורים"

    ח"כ מתן כהנא בשיחה עם קול חי: "כל מה שאני מבקש מהשר דרעי זה 'אל תתנו לזה לקרות במשמרת שלכם'. אנחנו דורשים מדרעי להראות לבג"ץ שהממשלה מתכוונת לפעול להסדיר את עניין הגיור" | ברית האחים? "אני לא מכיר אף ברית אחרים כרגע מלבד הברית של עבאס ונתניהו"

    מתן כהנא צילום: פלאש90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מתן כהנא (ימינה) שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית כאן בקול חי. תחילה התייחס כהנא לנושא בג"ץ הגיורים, וקרא לשר דרעי "כיום אין חוק שמסדיר את עניין הגיורים במדינה. סבירות גבוהה שבג"ץ יחליט ביום חמישי הקרוב שבמדינת ישראל גם גיור רפורמי שנעשה במדינה נחשב גיור וזו תהיה רעידת אדמה. כל מה שאני מבקש מהשר דרעי זה 'אל תתנו לזה לקרות במשמרת שלכם'. אנחנו דורשים מדרעי להראות לבג"ץ שהממשלה מתכוונת לפעול להסדיר את עניין הגיור. אחרת בג"ץ יכנס לוואקום הזה".

    האזינו

    בנוגע למצב הפוליטי ולאפשרות של הקדמת הבחירות, אמר ח"כ כהנא: "אנחנו רצים ביחד עם האיחוד הלאומי. יש פה שני ראשי ממשלה שנכשלו בתפקידם. צריך להתעסק בלהציל את עם ישראל מהמצב הבריאותי והכלכלי ולשים את המחלוקות בצד. מי שיכול לשים בצד את המחלוקות יכול להיות שותף שלנו בממשלה ומי שלא – לא".

    "אנחנו מתכוונים להיות המפלגה הגדולה", הוסיף כהנא במענה לשאלת המראיין לאיזו ממשלה יצטרפו לאחר הבחירות הבאות. "אנחנו לא מתעסקים עכשיו בבניית קואליציות. אנחנו מתעסקים עכשיו בדברים הגדולים, במשבר הקורונה ובשסע המטורף שיש פה בחברה הישראלית".

    לשאלת המראיין האם 'ברית האחים' של יו"ר ימינה ח"כ בנט ויו"ר יש עתיד ח"כ לפיד צפויה לחזור, ענה ח"כ כהנא: "אני לא מכיר אף ברית אחרים כרגע מלבד הברית של מנסור עבאס מהמשותפת עם ראש הממשלה נתניהו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בעה בבחירות הבאות מפלגת ימינה תחליף את שס במשרד הדתות והפנים