גנץ לנתניהו: "שנינו יודעים ששעון החול הולך ואוזל"

איתי גדסי No Comments on גנץ לנתניהו: "שנינו יודעים ששעון החול הולך ואוזל"

שר הביטחון בני גנץ קרא לראה"מ להעביר את התקציב השנתי של 2021. בנוסף קרא גנץ לאבו מאזן וההנהגה הפלסטינית, "לחזור לשולחן המשא ומתן והתיאום הביטחוני והאזרחי, ולעבוד ביחד על מציאת פתרונות"

שר הביטחון בני גנץ צילום: פלאש 90
8:35
26.04.24
אתר קול חי No Comments on התחזית: השרב נשבר, אך עדיין יהיה חם מהרגיל

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון בני גנץ בנאומו היום (שלישי) בכנסת לרגל ההצבעה על הסכם השלום עם ממלכת בחריין שמובא לכנסת קרא "למדינות נוספות באזור ברית המתונים ובראשן ערב הסעודית, לקדם את האינטרסים ולקדם את היחסים עם ישראל".

לדברי גנץ, "הרחבת ברית המתונים מאפשרת מנוף של עוצמה צבאית, מדינית וכלכלית מאוחדת מול מי שמבקשים לפרוץ את הסכר שמחזיק את האזור על מי מנוחות. היא מגדילה את היכולת להגיע להישגים דיפלומטיים מול הקיצוניים ובראשם איראן".

שר הביטחון הבהיר כי ההסכמים יביאו לשלום אזורי, "הסכמי אברהם יכולים להתרחב למדינות נוספות באזור, אך לא פחות חשוב מכך, עליהם לחלחל גם לשכנינו הקרובים – הפלסטינים".

עם זאת הבהיר גנץ, "לצערי, ההנהגה הפלסטינית כולה לא השכילה להבין שהגיעה העת לאפסן את התירוצים, לחזור לשולחן המשא ומתן והתיאום הביטחוני והאזרחי, ולעבוד ביחד על מציאת פתרונות. לזנוח אשליות מדיניות ולפעול ליצירת מציאות טובה יותר לשני העמים".

גנץ קרא לאבו מאזן ישירות ואמר, "אני קורא לאבו מאזן ולהנהגה הפלסטינית – אם לא עבורכם עשו זאת עבור ילדיכם. גם אם לכם קל יותר להתבצר בעבר של איבה – להם דור העתיד מגיע עתיד של שלום ורווחה. הם מסתכלים החוצה ורואים היטב את העולם".

לסיום פנה גנץ לראש הממשלה ואמר: "אדוני ראש הממשלה, אנחנו מדברים פה גבוהה-גבוהה על השלום עם מדינות באזורינו, הגיעה העת שנדבר גם על שלום בתוכנו".

גנץ קרא להעביר את התקציב השנתי של המדינה, "אני חברתי אליך כשותף במאבק למען חייהם בריאותם ופרנסתם של אזרחי ישראל, ולא כאל שותף לפשע כלכלי וחברתי נגדם. אני ואתה יודעים היטב שבאוצר כבר קיים תקציב כמעט מוכן לשנת 2021, לא אתן יד למנוע אותו. שנינו יודעים ששעון החול הולך ואוזל".



0 תגובות