עו"ד שמחה רוטמן וקובי סודרי האם מנדלבליט צריך להתפטר?

אסתי פלד 1 Comment on עו"ד שמחה רוטמן וקובי סודרי האם מנדלבליט צריך להתפטר?

עורכי הדין שמחה רוטמן וקובי סודרי בריאיון ל'מהדורה המרכזית' ראש בראש על פרשיית מנדלבליט והאם היועמ"ש פעל כהלכה והגן על שמו הטוב? או שהתנהלותו חצתה קווים אדומים וצריך להדיחו?

צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עורכי הדין שמחה רוטמן ואיציק סודרי התראיינו הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי ודנו על פרשיית מנדלבליט בעניין הגשת בקשתו לפרקליט המדינה לסגור את התיק בהודעה רשמית.

עו"ד שמחה רוטמן: "מנדלבליט הגיש בג"ץ והוא אמר שהוא רוצה שתהיה סגירת תיק על עילה מסויימת ולא חוסר אשמה. הוא לא אהב את זה ואחרי שנכנס לתפקיד ניגש לכפוף אליו לסגור את בתיק, בצורה הזאת לא משנה מה היה זה דבר חמור. עובדה שהוא לא קיבל תשובה מיידית משי ניצן שהוא השתגע והוא לא עוסק בכך כי זה ניגוד עניינים. כל צעדים מהצעדים הללו וזה מספיק שאנשים יודחו".

עו"ד קובי סודרי: "התיק נגד מנדלבליט נסגר ולא ידעו בדיוק מה העילה. בג"ץ היה מודע לעובדה, והוא אומר במקרה המסויים הזה לא משנה לי אם זה חוסר אשמה או חוסר ריאיות זה אירוע חד פעמי שלכל היותר זאת טעות בשיקול דעת ואין כאן דופי ערכי מובנה. הוא פנה לפרקליט כי הוא רוצה להגן על שמו הטוב. וזה דבר חשוב מאוד. בפנייה שלו הוא לא יכול לשנות את עילת סגירת התיק".

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מנדלבליט שמור על שמך הטוב
    ותתפטר כמו שאגב אתה דורש מנתניהו
    תראה דוגמא אישית
    אנחנו לא נזיל דמעה