ח"כ שמחה רוטמן: "אסור שיהיה ייעוץ משפטי לעומתי"

אבי מימרן No Comments on ח"כ שמחה רוטמן: "אסור שיהיה ייעוץ משפטי לעומתי"

ח"כ שמחה רוטמן לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "זה שהצד השני נוהג בחוסר אחריות לא אומר שגם אנחנו. לא חושב שקידום הרפורמה המשפטית היא חוסר אחריות, אבל בזמן מלחמה אנחנו צריכים לפעול בדברים שיש הסכמה. גם את הרפורמה צריך להעביר בהסכמה. אסור שיקרה שנהיה בסיטואציה של ייעוץ משפטי לעומתי. גם ייצוג משפטי עצמאי הוא טעות. כממשלה אנחנו צריכים לומר בקול אחד שאם היועצת המשפטית לא מסכימה לייצג את הממשלה, היא יכולה גם ללכת".

צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו>>>

יו"ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "אינני עוסק בתחושות, אני מקווה וראיתי ידיעה שנקבעו תאריכים לכניסה לרפיח. אני יודע דבר אחד: אין אפשרות שהמדינה לא תדע ליצר מציאות בשטח, לעצור את ההברחות בציר פילדלפי ואחרונים חביבים החטופים – אמר גם הרמטכ"ל, רק לחץ צבאי יביא את ההישג להחזרתם"

"אינני עוסק באיומים והכרזות, בסופו של דבר זכות קיום חייבת להיות לכל ממשלה. הממשלה הזאת הראתה את המחויבות המלאה עד לניצחון. מה ששומעים עכשיו דורש הבהרות"

"אני לא חושב שיש במערכה שאלה פוליטית, אבל אם ישראל תישאב לבחירות זה לא יסייע להחזרת החטופים והשגת יעדי המלחמה, אלא רק יפגע. כאשר עם ישראל מתמודד מול אתגר שלא היה מאז קום המדינה, צריך לאחד כוחות. מי שיש לו השגות, זה אולי מקדם פוליטית, אבל זה מיותר בעיני"

לגבי המשך קידום הרפורמה המשפטית: "זה שהצד השני נוהג בחוסר אחריות לא אומר שגם אנחנו. לא חושב שקידום הרפורמה היא חוסר אחריות, אבל בזמן מלחמה אנחנו צריכים לפעול בדברים שיש הסכמה. גם את הרפורמה צריך להעביר בהסכמה"

"אם יש אנשים ברחובות שמגויסים לסכסוכים – אני לא מהם. אני רואה גם ברחובות שאין קונים להפצת השנאה".

"אסור שיקרה שנהיה בסיטואציה של ייעוץ משפטי לעומתי. גם ייצוג משפטי עצמאי הוא טעות. כממשלה אנחנו צריכים לומר בקול אחד ש . יהיו שיעשו על זה הון פוליטי, אבל זה לא מרגש אותי"

"יש חוסר הבנה שאם רוצים לגייס חרדים בכמויות גדולות, צריך לבצע התאמות. ממשלת ישראל ושר הביטחון בנושא הזה צריכים לומר ליועצת המשפטית ולבג"צ שיש השלכות לנושא הזה, נדרוש דרישות מרחיקות לכת מהמערכת המשפטית שדוחקת את החרדים"



0 תגובות