ח"כ רוטמן: "המשא ומתן מרחיק את החזרת החטופים"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ רוטמן: "המשא ומתן מרחיק את החזרת החטופים"

ח"כ שמחה רוטמן ב'מהדורת הבוקר' עם קאהן וחכם: "אנחנו כמדינה קצת התבלבלנו. אנחנו לא צריכים ליזום סיוע כזה. כל מחווה הומניטרית צריכה להיות בתמורה למחווה שלהם". לדבריו: "יש בכירים במערכת שעדיין לא שינו את התפיסה. הם עדיין רואים ברשות הפלסטינית פרטנר. אף אחד לא אמור לאשר דבר כזה"

צילום: לשכת עורכי הדין
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ שמחה רוטמן התראיין הבוקר ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם והתייחס לסערת העברת היתומים העזתים ליו"ש: "אנחנו כמדינה קצת התבלבלנו. אנחנו לא צריכים להפריע לסיוע שמדינות אחרות בוחרות להגיש אבל אנחנו לא צריכים ליזום סיוע כזה. כל מחווה הומניטרית צריכה להיות בתמורה למחווה שלהם. גם אם גרמניה ביקשה מאתנו, מה היא עשתה בתמורה למען החטופים?".

לדבריו: "יש בכירים במערכת שעדיין לא שינו את התפיסה. הם עדיין רואים ברשות הפלסטינית פרטנר. אף אחד לא אמור לאשר דבר כזה. אם רוצים לדאוג באמת ליתומים העזתים, צריך לתת להם חינוך שלא מסית לטרור. במקום זאת שולחים אותם להתחנך ברשות?".

על ראש האופוזיציה: "הבעיה שלי עם לפיד – שמה שהוא אומר היום סותר את מה שהוא אומר אתמול. לפיד יורד בסקרים כי אנשים מבינים שהוא פוגע באחדות ובביטחון".

על סגירת אל ג'זירה: "ראש הממשלה צריך לסגור את אל ג'זירה ושום גורם לא ימנע את זה ממנו. בג"צ ידעו לסגור את ערוץ 7 הימני ואין סיבה לא לפעול לפחות באותה צורה נגד ערוץ עוין".

על המגעים לעסקה: "כל קיום המו"מ רק מרחיק את היום בו יוחזרו החטופים"

על הרפורמה: "עוסקים רק מה שקשור באופן ישיר למלחמה".

האזינו



0 תגובות