בנט במסיבת עיתונאים: "מו"מ עם הליכוד – ספין של נתניהו"

    איתי גדסי No Comments on בנט במסיבת עיתונאים: "מו"מ עם הליכוד – ספין של נתניהו"

    במסיבת עיתונאים שכינסו ראשי סיעת ימינה, הכחיש יו"ר ימינה השר בנט את השמועות על המשך המשא מותן עם הליכוד: "ספין של נתניהו"

    שר הביטחון נפתלי בנט צילום: פלאש 90
    9:36
    08.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on "ניתן להשמיד את חילות הים של איראן, מדינות ערביות ימחאו כף"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי סיעת ימינה כינסו הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים ותקפו את ראש הממשלה נתניהו על רקע אופייה של הממשלה החדשה.

    יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט הפריך תחילה את השמועות שסיעתו עדיין מנהלת משא ומתן לכניסה לממשלה "ראשית אני רוצה להתייחס לאיזשהו דיווח שרץ כאילו מתנהל משא ומתן בין הליכוד לבין ימינה. זה יצא מהליכוד. אז לגבי המו"מ הזה – אין כלום כי לא היה כלום".

    בנט הוסיף "מהרגע הראשון לא הייתה שום כוונה ושום מו"מ מהצד של נתניהו כדי להכניס אותנו. אני אומר את זה לליכודניקים שמנסים לעשות עליהם סיבוב ולהלחיץ אותם. זה בסדר, אין כלום. זה ספין".

    ח"כ שקד: "גוש הימין היה רעיון פוליטי טוב ששירת את הימין, צר לנו מאוד שנתניהו בחר לפרק אותו כמצא כלה חדשה".

    יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ: "לא רצינו את זה, לא ביקשנו את זה אבל אנחנו הולכים לאופוזיציה בראש מורם. נשרת את העם מהאופוזיציה", פתח סמוטריץ'.

    "הציונות הדתית, מובילה ופורצת דרך כבר חמישה עשורים בכל תחום במדינת ישראל. ציבור שלוקח אחריות ומוביל תקווה, חזון ומימוש – בהתיישבות, בחינוך, בצבא, בכלכלה ובחברה. ראש הממשלה הפנה עורף לציבור המדהים הזה, אבל חמור מכך לערכים שהוא נושא", האשים.

    "נבנה אלטרנטיבה", הצהיר סמוטריץ'. "בממשלה הזו, שלצערנו הולכת שמאלה מידי, האמת שלנו היתה מגומגמת, מתפשרת מטושטשת. היינו נאלצים ליישר קו עם דברים שרחוקים מאוד מעולם הערכים שלנו. את זה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו. את זה אנחנו לא יכולים להרשות למדינת ישראל".

    סמוטריץ הוסיף "מן האופוזיציה נוכל לחזור סוף סוף לומר את האמת שלנו בצורה הכי מחודדת שיש. נהיה אופוזיציה ימנית, אמונית ועניינית".

    "חבריי בליכוד", פנה הח"כ לחברי סיעת הליכוד "עזבו את קרבות האגו והכסאולוגיה שאתם מנהלים כעת מול נתניהו. לא אזרתם אומץ לכתוב את הריבונות, ואפילו לא את המילים יהודה ושומרון בקווי היסוד של הממשלה. ואם אין לכם אומץ לכתוב מה הסיכוי שיהיה לכם אומץ לעמוד מול נתניהו בהמשך ולדרוש ממנו לבצע".

    סמוטריץ הצהיר כי "אם הממשלה תביא ריבונות מלא-מלא, אנחנו נתמוך בה מלא- מלא. אם חלילה הממשלה תתמוך בהקמת מדינה פלסטינאית או אפילו לא תתנגד לה בקריצה, היא תמצא אותנו עומדים מולה ונלחמים בכל כוחנו".

    בהתייחסו לנושאי דת ומדינה, אמר "אחיי החרדים, לצערי וויתרתם אפילו על המילים "סטטוס קוו" בקווי היסוד. עד כמה ניתן להאמין לכם שתעמדו על כך בפועל. אם תשמרו על זהותה היהודית של המדינה תמצאו באופוזיציה שותפים נאמנים. אך אם חלילה תפגעו ביהדותה של המדינה או תאפשרו באופן פסיבי פגיעה שכזאת נלחם בכל עוז על קודשי ישראל".

    "לא ניתן לכם לברוח מזה", הוסיף. "נהיה כאן בכל יום ובכל שעה כדי להזכיר לכם מאין באתם ולאן אתם הולכים. כשליח שלכם אנשי הציונות הדתית נצעד יחד זקופי קומה לאופוזיציה. אופוזיציה ימנית, אמונית, עניינית".



    0 תגובות