חכ"ל אורבך: "גנץ צריך להצטרף לממשלה"

מהדורת הבוקר No Comments on חכ"ל אורבך: "גנץ צריך להצטרף לממשלה"

חה"כ לשעבר ניר אורבך במהדורת סוף השבוע: "חלק גדול מהמוחים באים מתוך דאגה עמוקה ואיתם צריך לדבר. הנציגות הפוליטית שלהם בכנסת זה בני גנץ. לממשלה, לגוש הימין ולמדינה טוב יהיה אם גנץ יכנס לממשלה"

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת לשעבר ניר אורבך (ימינה), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והתייחס לסערות הפוליטיות: "בתקופה הזו הקב"ה עשה איתי חסד שאני לא במערכת הפוליטית".

על הרפורמה: "הייתי שותף לניסוח של רפורמה יותר רדיקלית. אבל הדרך שלהם הייתה לא טובה. לא הייתה הסברה. ודאי שהייתה פה חציית קווים אדומים וטירוף מערכות מצד המתנגדים, אבל אנחנו בגוש הימין צריכים לחשוב איפה טעינו. חשבתי שצריך לבלוע את הרוק, להעביר את חוק יסוד השפיטה ואז לומר שעוצרים לשיח".

לדבריו "בפוליטיקה אתה בוחר בין אופציות גרועות… האמירה של גלנט העלתה את האש בעשר רמות יותר. כמובן שחלק משמעותי מהמחאות הן נגד הממשלה ולא נגד הרפורמה".

עם זאת, טען אורבך: "צריך לדעת שחלק גדול מהמוחים באים מתוך דאגה עמוקה ואיתם צריך לדבר. הנציגות הפוליטית שלהם בכנסת זה בני גנץ. לממשלה, לגוש הימין ולמדינה טוב יהיה אם גנץ יכנס לממשלה. אם ישראל לפני הכל הוא גם צריך לעשות את השיקולים שלו".



0 תגובות