כנסת סוערת: חברי כחול לבן זימנו דיון ונטשו באמצעו

    איתי גדסי 1 Comment on כנסת סוערת: חברי כחול לבן זימנו דיון ונטשו באמצעו

    הכנסת קיימה דיון בנושא הרקטות בדרום לדרישת חברי האופוזיציה, בתום דבריו של יו"ר כחול לבן בני גנץ ובשעה ששר הביטחון עלה להשיב לדבריו בשם הממשלה נטשו חברי כחול לבן את המליאה. בנט זעם: "בושה וחרפה. כמו שברחו מטיפול במנהרות חמאס בצוק איתן, ברחו עכשיו בוגי וגנץ מהמליאה"

    גנץ צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהומה במליאת הכנסת במהלך דיון תחת הכותרת "הטרור הבלתי פוסק מרצועת עזה ויכולת ההרתעה של מדינת ישראל", דיון שיזמו חברי האופוזיציה. חברי כחול לבן נטשו את המליאה בשעה ששר הביטחון נפתלי בנט עלה לנאום בשם הממשלה, מה שעורר את זעמו של בנט שטען כי חבר כחול לבן בורחים מטיפול בבעיית עזה. בכחול לבן טענו כי הם עוזבים את המליאה לטובת סיור בדרום המופגז.

    יו"ר כחול לבן בני גנץ במליאה: "נתניהו הפך את עוטף עזה לחוטף עזה, הוא מטייל בעולם ומחתים דרכונים בזמן שמרכזי החוסן קורסים. מצהיר הצהרות ומבטיח הבטחות בלי כיסוי בעוד ילדי הדרום סובלים מסיוטים. הם יכולים רק לחלום על שקט בזמן שהוא הולך ומתנתק מהמציאות" בסיום נאומו הכריז גנץ כי חברי הכנסת של כחול לבן יוצאים מהמליאה והולכים להיפגש עם התושבים בעוטף עזה.

    בנט לחברי כחול לבן בשעה שנטשו את הדיון: "מה אתם בורחים? פחדנים. אותם אנשים שלא הצליחו לעצור 4599 רקטות. בשמונה שנותיי בכנסת לא ראיתי דבר כזה, יו"ר מפלגה שתוקף את שר הבטחון ובורח".

    בסיעת ימינה תקפו את גנץ על שנטש את הדיון: "בושה וחרפה. כמו שברחו מטיפול במנהרות חמאס בצוק איתן, ברחו עכשיו בוגי וגנץ מהמליאה. כרגיל אנשי כחול לבן מתנהגים בצביעות, מזמנים דיון מיוחד בכנסת ונוטשים את המליאה כאשר שר הביטחון עולה לדבר. לכחול לבן אין מה להציע מלבד בריחה ונסיגה. אסור לתת למי שתומכים בהקמת מדינת טרור בלב ליבה של מדינת ישראל להנהיג את המדינה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חוסר אוביקטיביות של קול חי.
      וגם לא נכון – כי לא היה ממי לשמוע תשובה, ועזבו בהפגנתיות על חוסר נוכחות הקואליציה הליכודניקית העבריינית הכושלת!