שיעור האזרחות מהחיידר שנזכר בו ח"כ אשר בגלל לפיד: צפו בנאום

    איתי גדסי No Comments on שיעור האזרחות מהחיידר שנזכר בו ח"כ אשר בגלל לפיד: צפו בנאום

    במהלך הדיונים על חוק לפיזור הכנסת, תקף ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) את ח"כ יאיר לפיד, על הזיגזג ב'חוק הגיוס' ומשל העו"ד ולפיד | אל תפספסו

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר נשא נאום שנון במיוחד היום (רביעי) במליאת הכנסת, במהלך הדיונים על חוק פיזור הכנסת.

    בתחילת דבריו פתח אשר על הזיגזג של לפיד בחוק הגיוס: "הולכים לבחירות, בשיעור אזרחות בחיידר למדנו שבחירות זה שהאזרח בוחר במפלגה עם דרך והשקפת עולם שמתאימה לדרך שלו. לצערנו יש מפלגות שאי אפשר לעקוב אחרי השקפת עולמן, ראינו בשבוע האחרון את מופע הפליק פלאק של יאיר לפיד, אני אספר לכם מה קרה שם, כשהוגש חוק הגיוס של משרד הביטחון קפץ יאיר כהרגלו על העגלה וניסה לנכס את זה לעצמו שזה החוק שלו, למרות שכל ילד יודע שהוא שוב משקר".

    אין קמפיין ללפיד: לאחר כמה שעות בעזרת יועציו התקשורתיים הוא הבין שעשה את טעות חייו, אם החוק יעבור אין לו יותר מה למכור, אין לו יותר אפשרות להסית ולערוך קמפיינים של שנאה כדי להגיע לתפקיד כראש ממשלה" .

    אשר המשיך בדבריו לתקוף את לפיד: "זה מזכיר את הסיפור הוותיק על העו"ד שנסע לחופש ונתן לבן שלו לנהל את המשרד, כשהוא חזר הבן הגיע אליו בשמחה לבשר לו שהוא סגר בשבילו את התיק שנמשך כבר עשרים שנה, אמר לו האבא, טיפש, אני כבר עשרים שנה מתפרנס מהתיק הזה ואתה בא וסוגר לי אותו??".

    עוד אמר אשר: "זה מה שקרה כאן, מבחינת לפיד , חוק הגיוס הוא חוק גיוס מנדטים ותו לא. וכעת אני אגיד לכם מה הוא עשה, ראינו בשבוע שעבר את מופע האימה על כספים שהועברו והובטחו לחרדים, בנוסח עלילות דם של ימים אפלים חסר כל אמת והגיון כדי לחזור בו מהתמיכה בחוק ואכן החוק לא עבר".

    נעביר בממשלה הבאה: "אני מודה לח"כ לפיד שהחוק במתכונת הזו לא עבר. בממשלה הבאה בעז"ה נתקן אותו ונעביר חוק שיכיר בערך לימוד התורה כפי שראוי במדינה יהודית".

    קדנצתיה חברתית: "הקדנציה הזו התאפיינה בחקיקה חברתית עניפה, בסיוע לעסקים קטנים, במאבק ביוקר המחיה, בצמצום הקטל בדרכים, בדאגה למשפחתונים ומעונות, יהדות התורה יחד עם מפלגות נוספות עבדה כתף אל כתף כדי למחוק את המורשת של השנתיים האומללות שהיה פה שר אוצר כושל ואטום , שכל מה שהוא יודע לעשות זו לוליינות".

    צפו:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות