"לגעת בנפש" ספר חדש שיסייע לכם להכיר את הכוחות העמוקים שבלבכם

    עפר גדנקן 2 Comment on "לגעת בנפש" ספר חדש שיסייע לכם להכיר את הכוחות העמוקים שבלבכם

    הרב אייל אונגר מרצה ומנחה תוכניות ברדיו קול חי שעורים תורניים וכן העוסקים בתחום הנפש
    הרב עומד בראש מכון לייעוץ והנחיה, משיק בימים אלו את ספרו "לגעת בנפש" שמטרתו לסייע לכל אחד ואחת להכיר את הכוחות העמוקים שבמסתרי לבו, להבין את דרך פעולתם ולנהל את מעשיו לאורה של הבנה זו.

    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין לתאר את ההרגשה הנפלאה של אדם, המצליח לעבור מסע של גילוי עצמי, מסע שבמהלכו הוא מתוודע לפנימיותו, מביט בעיניים פקוחות אל תוך תוכו, מגלה את חולשותיו – כמו גם את החוזקות שבו, ולומד את הדרך להתגבר על המפריעים לו ולמקסם את הפוטנציאל הטמון בו.

    כמדומה שהספר יאפשר לקורא לחוות 'מיני-מסע' שכזה, ויעניק לו כלים לדעת להביט אל תוכו בעיניים בוחנות יותר: לגעת בנפש, ולצאת לדרך.

    באמצעות הספר יקבלו הקוראים הנכבדים כלים לגלות מהי הצלחה – ומהיכן נובע הכשלון; כיצד נכון להתמודד בזמני קושי, כמו גם כיצד ממקסמים את התועלת מתקופות של אור וכיצד מנצלים את השגרה הברוכה ועוד נושאים רבים הקשורים לנפש האדם

    היכולת להבין שאמנם לא כל בני האדם הינם שווים. לכל אחד מהם ישנם כלים שונים ויכולות משל עצמו; יש מהם שניחונו בחוסן נפשי רב יותר, ויש כאלו שחוסנם הנפשי מוגבל יותר; לכל אחד מהם ישנם נתונים מולדים – גנטיים, או כאלו שהתגבשו בצל מאורעות החיים. אולם ככלות הכל – לכל אחד מאתנו ישנה הזכות והכח לבחור להרחיב את מעגלי היכולת שלו, ולשפר את נתוני הפתיחה עמם יצא אל מחוזות החיים.

    והחשוב מכל: ביחד, נתחיל להאמין שהשינוי אפשרי. אין זה משנה מה הם נתוני הפתיחה; אין זה חשוב מה הם היכולות העכשוויות שלנו. לכל אחד ואחד מאתנו יש היכולת לחולל שינוי בחייו, לטובה, לעיתים אפילו מהפך. היכולת הזו נמצאת כאן ממש, רק להושיט את היד – ולגעת.

    הקריאה בספר, כשלעצמה, עשויה להיות מחכימה ומהנה, אך היא לא תוביל מאליה לשינוי. השינוי יתרחש רק מתוך בחירה: בחירה להשתמש בידע, ליישם אותו ולרתום את כוחו לטובת שינוי, שאותו נוכל רק אנו לחולל בסיעתא דשמייא. כי את הצעד הראשון – רק אנו נוכל לעשות בעצמנו!…

    אולם בכל זאת, כולנו תקוה שספר זה יעזור לכל אחד ואחת מכם להבין מעט יותר את התהליכים שנפשו עוברת בזמנים של שגרה כמו בתקופות קשות יותר, ולהפיק את המירב מהתהליכים הללו – תוך בחירה בדרך של שינוי.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ספר מצויין!

      אהבתי ממש

      מקצועי ומרתק

      כמו כל תוכניות הבוקר של הרב אייל אונגר
      וגם התוכנית ביום רביעי בערב – תוכנית מדהימה יש ללמוד מהרב איך לדבר לאנשים בצורה יפה

      יש לרדיו קול חי רבנים חשובים ויקרים
      כמו הרב אופיר מלכא
      הרב איידלס
      הרב אברהם יוסף ועוד רבנים חשובים

      כל הכבוד תמשיכו להפיץ תורה ואור לעולם

    2. 1

      ספר מדהים מדהים מדהים מחכים להבאים בתור

      הרב אייל אונגר הוא תותח