הכאבים התבררו כחיידק הטורף

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הכאבים התבררו כחיידק הטורף

    ילד כבן 7 הצליח לנצח את החיידק הטורף במרכז הרפואי 'שמיר' קמפוס אסף הרופא

    בית חולים אסף הרופא • אילוסטרציה צילום: פייסבוק
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע שעבר התלונן אבינר בן אנו, בן 7 מלוד, על כאבים חזקים. רגלו התנפחה וחום גופו היה גבוה. רופא המשפחה בדק את הילד בקופת החולים ושלח אותו בדחיפות למלר"ד ילדים במרכז הרפואי 'שמיר' תוך זמן קצר מצבו של אבינר התדרדר והוא הובהל לטיפול נמרץ ילדים, תוך שהוא סובל מרעידות, פירקוסים וחום קיצוני ביותר. הוא הורדם והונשם.

    "אבינר הגיע אלינו כשהוא סובל מזיהום קשה שתקף את הרקמות בדם וגרם לו להלם ספטי" מסביר ד"ר איברהים אבו קשק מנהל טיפול נמרץ ילדים ב'שמיר' ומפרט: "נדרשה התערבות כירורגית מיידית, תמיכה נשימתית והמודינמית. הצוות הרפואי נלחם על חייו ואכן בסוף השבוע לשמחתנו, אבינר פקח את עיניו וחוזר לאט לאט לעצמו. הוא יצטרך עוד מעקב ארוך עד שיחזור לעצמו לגמרי".

    "החיידק הטורף" הוא מצב של זיהום הרקמות העמוקות של העור, הנגרם בידי חיידק אחד או תערובת חיידקים. הזיהום מתפשט במהירות ובקלות בין הרקמות. החיידק אינו "טורף" את הרקמות, אלא משחרר רעלנים הגורמים להרס השריר והרקמות הסמוכות. המחלה מופיעה באופן חד ומתקדמת במהירות.

    "קרה לנו נס גדול" ציין בהתרגשות האב, ינאי בן אנו. התפילות הרבות של עם ישראל לרפואתו של בננו והדאגה לשלומו, חיזקו אותנו ונתנו לו כוחות לנצח את החיידק הטורף. הצוות הרפואי באסף הרופא עשה מאמצים כבירים להחזיר לנו את הילד ואנו אסירי תודה על כך. אני מבקש להודות לכל אחת ואחד שנשאו תפילה ומבקש להמשיך להתפלל להחלמתו המהירה של חיים- אבינר בן אבו.

    (תמונה: פייסבוק)



    0 תגובות