מלח פלפל עונה 6 פרק א'

    יעל איבר Comments Off on מלח פלפל עונה 6 פרק א'
    13:33
    16.05.24
    מירי זורגר No Comments on עסיסי: מירי זורגר עם המתכונים לעוגת גבינה מושלמת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבלוג מלח פלפל חוזר ללוות את תחרות השפית הבאה, מאחורי הקלעים.

    כל הסיפורים הכי חמים, הכי מרגשים והכי מצחיקים שקשורים לתחרות.

    אחרי 5 עונות מוצלחות שבהן לקחו איתנו חלק עשרות מאזינות, חשבתם שכבר אין מה לחדש בתחום המטבח? אז טעיתם ובגדול.

    תחרות השפית הבאה עונה 6, התחילה ובגדול, עם צוות שיפוט נרחב שכלל את מורן פינטו בעלת טור אינטרנטי קולינרי ובעלת קייטרינג "אניני טעם", אלישבע גליקסברג מנכ"לית יופי של אירוע שנתנה את חוות דעתה המקצועית בנוגע לנראות המנות והפרזנטציה, וכמובן על כולם, השפית, הקונדיטורית והיועצת הקולינרית האהובה עליי במווחד "מירי זורגר", שותפתי להגשה בתוכנית ניחוחות שבת מדי יום ה' בין 12:00 – 13:00.

    והשנה גם יצאנו לפגוש את המתמודדות בשטח בשלושה מוקדי פעילות: בחולון, ירושלים ובפ"ת.

    ההיענות הייתה מקסימה! מאות נשים באו לצפות באודישנים, ולקבל טיפים ממירי זורגר לקראת ארוחות החג, כמו גם טיפים לעיצוב השולחן שניתנו ע"י אלישבע גליקסברג. המתמודדות היו נרגשות, ובואו נודה על האמת, גם אנחנו.

    המפגש עם המתמודדות הראה לנו, שעולם הקולינריה לא עומד מלכת, והוא מתקדם בצעדי ענק. חומרי הגלם שבהם עשו המתמודדות שימוש, היו חדשניים, נראה שנושא הבישול המקומי חדר היטב לקהל המאזינות שלנו, כמו גם הנכונות להתנסות בדברים חדשים עולה אף היא. המתמודדות אפילו נתנו דעתן על הפרזנטציה, המנות הטעימות לכשעצמן, זכו למצגת יפה בכלים נאים. עשבי תיבול לקחו חלק גם כאלמנט דקורטיבי, הדעת ניתנה אפילו על חיתוך המנה והצבתה בזוית של 45 מעלות לעומת 90. ולפעמים דווקא כשמנסים לחדש ממחזרים? דג הסלומון זכה למקום של כבוד כמנה נבחרת בקרב המתמודדות באודישנים, כשצוות השופטים תוהה, בכמה אופנים הם עוד יראו את המנה הזו.

    המפגש עם המתמודדות כבר מהשלב הראשוני של האודישנים הוביל לכך שרמת המתמודדות עלתה אף היא, בצורה ניכרת. כנראה שהשנה לא יארע לנו מקרה, כמו שהתרחש באחת מהעונות הקודמות של השפית הבאה. בה בגלל טעות בהכרזה (שלי) המקום הראשון במשימה שבועית ניתן למתמודדת הלא נכונה, מה שהוביל אותה במסלול הישיר אל עבר תוכנית חצי הגמר. אומנם שם היא נפלה, והכול בה על מקומו בשלום, המתמודדת הראויה זכתה. אך בכל זאת טעויות כאלה עשויות להתרחש. מה שניחם אותי באותה סיטואציה, הייתה האמונה שיש בורא עולם שם למעלה בשמיים, שמכוון הכול, ומי שהיה צריך לזכות זכה, ואפילו בגלל הבל פה.

    אחרי המפגש עם המתמודדות והמאזינות שלנו היינו בעננים, תמיד כיף לראות את הפנים שמאחורי הדמויות שאנחנו לא מכירות, לפעמים מכירות בשם, בשל השתתפות מאזינות בתוכנית. זה נשמע לכם אולי מופרך, אבל גם אותנו המגישות, מעניין לראות אתכם המאזינות שלנו, לראות את הפנים מאחורי השמות והברכות. וכל אמירה שלכם, שאתן נהנות להאזין, וכותבות כל מתכון בשקידה, משמח אותנו ומחמם לנו את הלב.

    המתמודדות באודישנים הגיעו עם מנה שהיא מנת הדגל שלהם, המנה הכי טובה שלהם, שנועדה להרשים את חבר השופטים. השופטים לא נשארו אדישים מול ההשקעה הרבה שניכרה במנות שהכינו המתמודדות. כמו דבורה מורד למשל שהכינה לחם שיפון עם התפחה של 15 שעות. עם כל אהבתי למטבח, 15 שעות הוא זמן רב מדי בעבורי להשקיע בפיסת לחם, טעים ככל שיהיה. או נוגה רוזן שהכינה לזניה מעלי בצק שהכינה בעצמה.

    עשר מתמודדות מתוך עשרות משתתפות, תפסו את מקומן בנבחרת שלנו. כאשר בכל שבוע הן תצטרכנה לבצע משימה אחרת, מאתגרת שתברר לנו בסופו של דבר, מיהי אותה אחת שתזכה בתואר הנכסף של השפית הבאה עונה 6.

    תחרות השפית הבאה 6, מתועדת לפרטיה באתר האינטרנט של קול-חי, עם רקע על המתמודדות בנבחרת, המתכונים של המנות שמופיעות בכל תוכנית, צילום המנות, טיפים, סודות, והרבה תכנים נוספים שקשורים בתחרות, למענכם ובשבילכם. וכמובן, עבור המאזינות שפספסו את השידור, תוכלו להאזין לכל פרקי השפית הבאה באתר.



    0 תגובות