אחת… שתיים… לא לזוז… קליק!

    מורן כהן Comments Off on אחת… שתיים… לא לזוז… קליק!
    8:07
    10.05.24
    נתי קאליש No Comments on "נס רפואי": האדמו"ר מביאלה ישוחרר מבית החולים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כ-150 שנה עברו מאז המצאת המצלמה הראשונה ועד ימינו. תחילה הייתה המצלמה כבדה ומסורבלת, רק לבעלי 'הצלמניה' הייתה הזכות לחולל את הקסם וללחוץ על הכפתור הנכסף שינציח את הרגעים היפים. במרוצת השנים, עם התפתחות הטכנולוגיה הדיגיטלית, המצלמות הפכו לכלי שגור בכל בית. הן עוזרות לנו להנציח אירועים משפחתיים, סתם בילוי של אחר הצהריים עם הילדים בגינה השכונתית, או חיוך מתוק של פעוט, שלא בטוח כי יחזור על עצמו.

     

    סרט צילום (צילום: sxc)

     

    למרבית המשתמשים, ההיכרות עם המצלמה שטחית ועממית למדי, שכן אינם מכירים את הפונקציות שבה. המעלה הגדולה של המצלמות הדיגיטליות, היא האפשרות לשלוף את המצלמה ברגע, להקליק וזהו. בלי מאמץ או הבנה בצילום. רבים מהצלמים הביתיים נוהגים כך, מבלי לדעת כי גם מהמצלמה הפשוטה ביותר ניתן להפיק תמונות טובות ומיוחדות. מי שמעוניין להתחבר לעולם הצילום, גם ללא השתלמות בקורס – ימצא את הדרך לגלות עולם ומלואו דרך העדשה.

    דריכת הרגל הראשונה בעולם הצילום היא כמובן, רכישת המצלמה הנכונה שתתאים לצורכי הצילום של המשתמש. המצלמות הדיגיטליות נחלקות לשלושה סוגים:

     

    מצלמות קומפקטיות

    הנפוצות ביותר כיום בקרב המשתמשים הביתיים, נקראות גם Point and Shoot (כוון וצלם) בעזרתן כל אחד יכול להיות צלם. סוג זה של מצלמות לרוב אינו דורש ידע קודם בצילום או אפילו בתפעול, מצב ה'אוטומט' שלהן יודע להתאים את המצלמה למצבי הצילום השונים ולהפיק עבורנו תמונות איכותיות.

    טווח מחירים: 350-,2000 ₪.

     

     

     

    מצלמות דמויות SLR

    מצלמות קצת יותר גדולות ויקרות מקודמותיהן. הן מתאימות לחובבי צילום שרוצים ליהנות מאפשרויות צילום מגוונות יותר. בקטגוריה זו נמצא מצלמות שמשלבות בין תכונות של המצלמה הקומפקטית והמצלמה המקצועית (DSLR). מצד אחד, יש לה את היתרונות האוטומטיות של המצלמות הקטנות, ומצד שני, קיימת האופציה לשליטה ידנית מלאה בפרמטרים השנים. בנוסף, למצלמות אלו יש יתרון משמעותי בקיומו של זום שיכול לצלם גם ממרחקים גדולים.

    טווח מחירים: 900-3,500 ₪

     

    מצלמות רפלקס (DSLR)

    הינן מצלמות מקצועיות, המתאימות לצלמים מתקדמים ולצלמים מקצועיים. מצלמות אלה גדולות וכבדות בצורה משמעותית ביחס לקודמותיהן, אך בתמורה הן מפיקות תמונות איכותיות. ניתן ליהנות מהן על ידי מיצוי כל האופציות לשליטה מלאה על האלמנטים בצילום. במצלמות המקצועיות אין זום מובנה, לשם כך נצטרך לרכוש בנפרד עדשות בטווחים שונים לפי הצורך.

    טווח מחירים: 2,000-15,000 ₪ ומעלה.

     



    0 תגובות