"נהיה הלובי של נצרת עילית והגליל. זוהי משימה לאומית"

    ו״ר שדולת א״י בצלאל סמוטריץ: ״אני שמח על חלקי בהובלת הסיור החשוב הזה של שדולת ארץ ישראל בנצרת עילית ובגליל. יישוב הגליל הוא אחת המטרות הציוניות החשובות ביותר היום ולכן ראינו לנכון להביא לכאן את הסיור השני של שדולת א"י. כיו"ר שדולת ארץ ישראל וכיו"ר שדולת הגליל אנחנו נמשיך בעז"ה לעשות כל שביכולתנו לתמוך ולעזור ולחזק את נצרת עלית, את הגליל ואת ארץ ישראל כולה״
    אבי יעקב 1 Comment on "נהיה הלובי של נצרת עילית והגליל. זוהי משימה לאומית"

    חברי שדולת ארץ ישראל אמרו בסיור כי השדולה תהווה לובי משמעותי שתקדם את הצעת המחליטים לטובת תושבי העיר וחיזוק הגליל כולו ״אנחנו כאן כדי לסייע לך להמשיך ולפעול״ אמרו לראש העיר חברי השדולה

    ו״ר שדולת א״י בצלאל סמוטריץ: ״אני שמח על חלקי בהובלת הסיור החשוב הזה של שדולת ארץ ישראל בנצרת עילית ובגליל. יישוב הגליל הוא אחת המטרות הציוניות החשובות ביותר היום ולכן ראינו לנכון להביא לכאן את הסיור השני של שדולת א"י. כיו"ר שדולת ארץ ישראל וכיו"ר שדולת הגליל אנחנו נמשיך בעז"ה לעשות כל שביכולתנו לתמוך ולעזור ולחזק את נצרת עלית, את הגליל ואת ארץ ישראל כולה״
    22:41
    28.05.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל: כך עניתי לאחד מראשי 'אחים לנשק' שביקש לפגוש אותי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי שדולת ארץ ישראל בראשות יושבי הראש חברי הכנסת יואב קיש ובצלאל סמוטריץ בכנסת עצרו היום את עיסוקיהם הפרלמנטריים והגיעו לסיור וביקור בנצרת עילית והגליל התחתון. אל הסיור אותו ליווה ראש העיר שמעון גפסו והובילו מיזם "לב בגליל" של תנועת רגבים הצטרפו גם שר החקלאות אורי אריאל, ח״כ אמיר אוחנה, ח״כ נאווה בוק, ח״כ מנחם אליעזר מוזס, ח״כ שרן השכל וח״כ איוב קרא.

    במהלך הסיור נפגשו חברי השדולה עם התושבים ונציגי הארגונים החברתיים הרבים הפועלים בעיר ביניהם: עמותת דור לדור, מכינת תבור, הקיבוץ העירוני, ישיבת ההסדר, תושבי הר יונה ג׳ ועוד.

    בנוסף קיימו חברי הכנסת סיור בעיר, תצפית אל הגליל התחתון ודנו על קידום הצעת המחליטים שגובשה בשיתוף השדולה במטרה ליצור מנועי צמיחה לעיר נצרת עילית. ההצעה שתובא בקרוב לאישור הממשלה תסייע ותקדם טיפול מיוחד ותעדוף בפרויקטי פיתוח והשקעות בחינוך, רווחה תשתיות ודיור על ידי משרדי הממשלה השונים.

    חברי שדולת ארץ ישראל אמרו בסיור כי השדולה תהווה לובי משמעותי שתקדם את הצעת המחליטים לטובת תושבי העיר וחיזוק הגליל כולו ״אנחנו כאן כדי לסייע לך להמשיך ולפעול״ אמרו לראש העיר חברי השדולה והוסיפו ״לא נפסיק ולא ננוח עד שההחלטה תגיע לידי ביצוע״.

    יו״ר שדולת א״י יואב קיש הוסיף בירך את ראש העיר על פעילותו בעיר: ״יש לי שנים רבות של טיסות גם מעל נצרת עילית והאיזור הזה. כשמסתכלים מלמעלה מבינים בצורה חדה אפילו יותר את החשיבות של המקום הזה, אסטרטגית וציונית. המטרה בסיור הזה היא להעביר מסר חד וברור לחיזוק ההתיישבות בגליל ובנצרת עילית בפרט. והצעת המחויטים של הממשלה חייבת לעבור והיא בהחלט צעד נוסף בכיוון הנכון״.

    יו״ר שדולת א״י בצלאל סמוטריץ: ״אני שמח על חלקי בהובלת הסיור החשוב הזה של שדולת ארץ ישראל בנצרת עילית ובגליל. יישוב הגליל הוא אחת המטרות הציוניות החשובות ביותר היום ולכן ראינו לנכון להביא לכאן את הסיור השני של שדולת א"י. כיו"ר שדולת ארץ ישראל וכיו"ר שדולת הגליל אנחנו נמשיך בעז"ה לעשות כל שביכולתנו לתמוך ולעזור ולחזק את נצרת עלית, את הגליל ואת ארץ ישראל כולה״.

    ראש העיר שמעון גפסו: ״נתברכנו בחברי כנסת אוהבי ארץ ישראל ועם ישראל , שמוקירים את חשיבותם של ערים כמו נצרת עילית. ​הצעת המחליטים שגובשה בשיתוף פעולה עם ראשי השדולה תעלה את נצרת עילית לסדר יומה של הממשלה, ותאפשר עדיפות ברורה ותמריצים לעיר בתחומי פיתוח וצמיחה עירונית, נצרת עילית היא לא עוד עיר. העיר מגשימה את החזון של בן גוריון וצרכיה המיוחדים ידועים לכל. שגשוגה של העיר הוא אינטרס לאומי ראשון במעלה ואני מאמין ובטוח שהממשלה רואה את החשיבות באינטרס הלאומי הזה״.

    שר החקלאות ח״כ אורי אריאל: ״כשר החקלאות אני משקיע רבות כדי לפתח ולקדם את החקלאות ופיתוח הכפר בכל חלקי הארץ. דרשתי לאשר בממשלה תוכנית לסיוע נקודתי לנצרת עילית, שיזניק את העיר בתחומי החינוך, התעסוקה ואיכות החיים. רק לאחרונה יזמנו במשרד מתווה להעתקת מכון המחקר החקלאי (מכון וולקני) לגליל מתוך מטרה מרכזית לפתח ולהזניק את החבל הצפוני של מדינת ישראל״

    ח״כ מנחם מוזס: כאחד שזכה להיות הראשון שמבקר בהר יונה ג מתפעל אני מהעשיה הגדולה שם בהשראת ראש העיר שבאמת רואה במקום הזה פוטנציאל לייהוד הגליל בכלל ולנצרת עילית בפרט.



    1 תגובות

    מיין תגובות