בעיצומו של גל טרור בבירה: מפקד מחוז חדש בירושלים

    "זכות גדולה נפלה בחלקי כשהופקדו בידי הפיקוד והאחריות על המחוז, שאין נעלה וגדולה ממנה. בראש ובראשונה אני מבקש להודות לגיבורים האמיתיים , אלו שחרפו נפשם ובגבורתם הצילו חיים"
    ישראל פריי No Comments on בעיצומו של גל טרור בבירה: מפקד מחוז חדש בירושלים

    ניצב יורם הלוי נכנס היום לתפקידו כמפקד מחוז ירושלים והחליף את ניצב משה (צ'יקו) אדרי שעבר לשרת כמפקד משטרת מחוז תל אביב • "מתחייב לפעול ביחד אתכם להמשיך בדרך בה הלכו קודמיי, להמשיך במסירות בה פעלו מפקדי העבר"

    צילום: חטיבת דובר המשטרה
    "זכות גדולה נפלה בחלקי כשהופקדו בידי הפיקוד והאחריות על המחוז, שאין נעלה וגדולה ממנה. בראש ובראשונה אני מבקש להודות לגיבורים האמיתיים , אלו שחרפו נפשם ובגבורתם הצילו חיים"
    22:41
    28.05.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל: כך עניתי לאחד מראשי 'אחים לנשק' שביקש לפגוש אותי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חילופי תפקידים בצמרת המשטרה: ניצב יורם הלוי נכנס היום לתפקידו כמפקד מחוז ירושלים והחליף את ניצב משה (צ'יקו) אדרי שעבר לשרת כמפקד משטרת מחוז תל אביב.

    ניצב יורם הלוי, בן 52 , נשוי ואב ל– 3 ילדים. בשירותו במשטרה ביצע תפקידי פיקוד ומטה משמעותיים ובליבת העשייה של משטרת ישראל, בהם מפקד מג"ב, ר' אגף קהילה ומשמר אזרחי, ר' להב 433 ומפקד המחוז הדרומי.

    היום התקיים טקס החלפת פיקוד המחוז בהשתתפות השר לבט"פ, המפכ"ל, חברי הספ"כ הארצי, ראשי רשויות, ספ"כ מחוז ירושלים, שוטרים, לוחמים ואורחים.

    מפקד המחוז היוצא הודה לכלל אנשי המחוז ואמר "זכות גדולה נפלה בחלקי כשהופקדו בידי הפיקוד והאחריות על המחוז, שאין נעלה וגדולה ממנה. בראש ובראשונה אני מבקש להודות לגיבורים האמיתיים, אלו שחרפו נפשם ובגבורתם הצילו חיים. אלו שוטרים ולוחמים, כחולים וירוקים, שמזכירים לנו מדי יום את ייחודה וייעודה של משטרת ישראל. אין שיעור לגאווה שהעניקו שוטרי ולוחמי מחוז ירושלים לתושבי בירת ישראל, ולי, כמי שהייתה לו הזכות לעמוד בראשם".

    ניצב אדרי בירך את מפקד המחוז הנכנס, ניצב יורם הלוי, וציין כי "מחוז ירושלים זכה לקבל מפקד מחוז ערכי ועתיר ניסיון. ממ"ז שיש לו את כל הכישורים והיכולות להשיב לירושלים את השגרה הבטוחה שכה נחוצה בתקופה זו, ולהוביל את המחוז אל אתגרי העתיד".

    ניצב יורם הלוי אמר בטקס "כולנו עדים בימים אלו לאומץ ליבם ולגבורתם של שוטרי המחוז ולוחמי מג"ב, הפרוסים בהיקפים גדולים בכל חלקי העיר בכדי להבטיח ושלמור על שלומו ובטחונו של הציבור. בכדי למנוע פגיעה בחפים מפשע, בני עדות ולאומים שונים.

    "אני מתחייב לפעול ביחד אתכם להמשיך בדרך בה הלכו קודמיי, להמשיך במסירות בה פעלו מפקדי העבר. יש כאן סגל מפקדים, קצינים, שוטרים ולוחמים מעולים העושים עבודתם במסירות אין קץ וימשיכו לעשות כך גם בעתיד מתוך אמונה שלמה. אין בי ספק כי כולנו ביחד נמשיך להצעיד את המחוז להישגים מקצועיים ומשובחים ונדע לצלוח כל מהמורה ומכשול".

    תמונות: חטיבת דובר המשטרה

    תמונה 3 (4)

    תמונה 2 (5)



    0 תגובות