"יש קבוצת פעילים שעדיין עובדים בארגוני זכויות האדם"

    ישראל פריי No Comments on "יש קבוצת פעילים שעדיין עובדים בארגוני זכויות האדם"
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גלעד אך מארגון "עד כאן" שאחראים לסערה התקשורתית שהתעוררה בעקבות חשיפת פניהם של ארגוני זכויות האדם הפועלים ביהודה ושומרון, חשף הבוקר ב"מהדורת הבוקר" כי גם לאחר הפרסום בתקשורת, עדיין פועלים כעת סמויים מטעמם, בארגוני השמאל. "יש קבוצה מאוד מצומצמת שעדיין עובדים", אמר.

    "ישנה רשת של ארגונים שפועלים במימון מדינות זרות לפגוע במדינת ישראל, ומסתבר שגם לפלסטינאים". אמר למוטי לביא, וסיפר על הרקע שהביא אותו לפעילות, "בצבא הייתי קצין ביחידה מיוחדת, בחלק מהשירות נתקלתי באנשים האלה".

    לדבריו, נתגלתה בפניו פעילות מלאכותית של ארגונים ש"ממציאים" בכוח את הסכסוך. "הולכים לפלסטינים, הם צריכים את הישראלים שידרבנו אותם לצאת להפגנות, או לשלם להם כסף, כדי לצאת לעימותים. החלטנו להצטרף, ונוכחנו לדעת שכל הסיפור הוא צביעות אחת גדולה. הפעילות שלהם מאוד אלימה כלפי החיילים, הם משתמשים בפלסטינאים ככלי, במקום שפלסטיני ישב בביתו בשלווה, הם דואגים לתחזק שכל הזמן יהיה סכסוך סביב הכפר".

    בהמשך חשף עוד כי ברשות ארגונו חומרי תיעוד רבים נוספים על אלו שפורסמו בתחקיר 'עובדה'. "יש קטעי וידאו שנמצאים בחקירה. ברגע שתמוצה החקירה, נוכל לפרסם קטעים נוספים. לפחות מקרה אחד, הוא הרבה יותר משמעותי ממה שפורסם, בהיבט של ביטחון המדינה", סתם ולא פירש.



    0 תגובות