ריבלין יזם אירוע לימוד לכבוד ט' באב • המוזמנים: רפורמים וקונסרבטיביים

    בנצי לייזרוביץ | צילום: תומר רייכמן 1 Comment on ריבלין יזם אירוע לימוד לכבוד ט' באב • המוזמנים: רפורמים וקונסרבטיביים
    13:00
    10.05.24
    אבי יעקב No Comments on המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום חמישי הקרוב יקיים הנשיא ריבלין אירוע לימוד לקראת תשעה באב כשבין המוזמנים לדבר באירוע הם מנהיגים רפורמים וקונסרבטיביים.

    "לקראת תשעה באב יקיים נשיא המדינה במשכנו אירוע לימוד בהשתתפות מנהיגים ורבנים מזרמים שונים ביהדות בת זמננו, שיעסוק בחורבן ירושלים ואחדות ישראל בשיתוף עם המכון למדיניות העם היהודי. באירוע יישאו דברים הרב מאיר אזרי מקהילת בית דניאל תל אביב, יו"ר ברית עולם- המרכז העולמי לבני נוח, הרב אורי שרקי, הרבה חיה רואן – בקר מקהילת רמות ציון ירושלים, ד״ר מוטי זעירא מהמדרשה באורנים, בהנחייתה של ד"ר עינת וילף מהמכון למדיניות העם היהודי".

    CKRFUyzUAAAbpCi

    לשם ההשכלה – מאיר אזרי וחיה רואן מנהלים קהילות של רפורמים וקונסרבטיבים.

    גורמים חרדיים מציינים כי "דווקא לאירוע כזה על חורבן בית המקדש לא הוזמן אף אחד מהמגזר החרדי לא רב ולא איש כזה או אחר- אבל הזמינו כן את אלו שמחריבים ומחללים מדי חודש את המקום הקדוש לעם היהודי – הרפורמים".

    מבית הנשיא נמסר כי "ביום חמישי הקרוב עתיד משכן הנשיא לארח אירוע לימוד לקראת תשעה באב שנושאו חורבן ירושלים ואחדות ישראל, בשיתוף פעולה עם הסוכנות היהודית.

    באווירת אחדות וקירוב לבבות מוזמנים לאירוע דוברים מכלל הזרמים המרכיבים את העם היהודי- חילונים, דתיים אורתודוקסים, רפורמים וקונסרווטיבים וגם בקהל ישב תמהיל דומה של אורחים.

    במהלך האירוע ילמדו הדוברים קטעים שונים מהמקורות הקשורים לנושא והנשיא יעסוק בדברי התלמוד על הסכנה הטמונה במחלוקת שאינה לשם שמים ועל השלכותיה הרות האסון על העם היהודי ותולדותיו.

    בית הנשיא הוא בית של כלל החברה הישראלית, על כל זרמיה, מגזריה וקבוצותיה. זהו בית של שיח, הנותן ביטוי למגוון הדעות ובימים אלו של בין המצרים ראוי שיעסוק בית זה בדרכים לחיזוק הלכידות וניהול המחלוקות, נוקבות ככל שיהיו, מתוך כבוד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      /radio/204075/
      כבר שכחתם לפני חודש וחצי דיבר ריבלין בצורה נוראית נגד תורת ישראל והמשכיות הדורות מה אתם רוצים ממנו הוא "תינוק שנשבה" במלוא מובן המילה