מסתמן • כנס בב"ב בראשות מרן הגראי"ל שטיינמן ובי-ם בראשות האדמו"ר מגור

    מני גירא שוורץ No Comments on מסתמן • כנס בב"ב בראשות מרן הגראי"ל שטיינמן ובי-ם בראשות האדמו"ר מגור
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ימים לא פשוטים עוברים על צמרת יהדות התורה. הבחירות שבפתח וחשיבות המערכה לא דוחות זוטות שבכל יום. ועדיין, היום התקבלה הכרעה בכל הנוגע לכנס התמיכה ברשימת יהדות התורה.

    אתמול דווח כי ביהדות התורה שקלו לקיים את הכנס באיצטדיון 'ארנה' שבירושלים, השבוע ביום חמישי. אולם לאחר כמה שעות הגיעה הודעת ביטול.

    היום מודיעים בדגל התורה כי כינוס יהדות-התורה יתקיים ביום ד' בשעה 16:00 בצומת הרחובות השומר רבי עקיבא בני ברק בראשות מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.

    ככל הנראה יתקיים כנס נוסף של יהדות התורה, בירושלים ובראשות כ"ק האדמו"ר מגור. העיתוי המדובר הוא מוצאי-שבת.

    מה עומד מאחורי הדברים? מתברר כי מצד כי האדמו"ר מגור ביקש להזמין את מרן הגר"ש אוירבאך לכנס התמיכה ולתת לו את האפשרות להחליט אם לבוא או לא. כזכור, כך היה לפני הבחירות האחרונות אך בדגל התורה סרבו לכך נחרצות.

    בנוסף, דעתו של האדמו"ר היא כי אין לצאת לרחובה של עיר אלא בלית בררה ממש ולא בכל הזדמנות. לכן האדמו"ר התנגד לקיים את הכינוס ברחובות ירושלים. בדגל התורה הסכימו לכך מסיבותיהם הם – אם הכנס ברחוב ניתן להזמין בשקט כורמים שמבחינתם לא רצויים. כשהכנס באולם זה קשה יותר.

    בינתיים הכנס בבני ברק נתקל בקשיי הגעה מצד גדולי האדמו"רים החסידיים. האדמו"רים מגור, בעלזא, באיאן, סלונים ועוד ישתתפו כנראה בעצרת בירושלים. האדמו"ר מויזניץ עורך בזמן העצרת טיש לרגל יומא דהילולא של אביו הישועות משה, לכן גם הוא ייעדר. מסתמן כי האדמו"ר מצאנז ישתתף ויכבד בנוכחותו.



    0 תגובות