איצקוביץ: "אם נפרסם בשבועונים לא יהיה לנו כסף לפרסם ביתד נאמן"

    ארי וידר 1 Comment on איצקוביץ: "אם נפרסם בשבועונים לא יהיה לנו כסף לפרסם ביתד נאמן"
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביהדות התורה רואים את הסקרים, קוראים את הפילוחים ומבינים כי המנדט השביעי בסכנה. על המנדט השמיני אף אחד כבר לא באמת חושב ברצינות. אבל אם ציפינו שהמפלגה תעשה הכול על מנת לשמר את הקהל הפוטנציאלי, מסתבר שבהיבט הפרסומי, ולא רק בו, ההיערכות לוקה בחסר גדול. משרד פרסום שנשכר לא באמת מתעסק בפרסום. יוזמות עצמאיות מבורכות קמות ועולות, אבל יד מכוונת למטרות החשובות באמת, כנראה שאין.

    "הזמנים שבהם קול קורא עושה את כל הפעולה כבר אינם" מסביר לאתר 'קול חי' גורם ביהדות התורה אשר מבין כי נדרשת פעילות מאסיבית יותר.

    "יש הרבה מאד חרדים עובדים וקהלים אחרים, שעם עבודה נכונה אפשר לפנות אליהם, אבל לצערנו הדברים לא ממש נעשים כך, והאנרגיות מושקעות בדברים שוליים" אומר הגורם.

    ביהדות התורה הוחלט שלא לפרסם בשבועונים ובאתרי האינטרנט החרדיים, וזאת בניגוד לש"ס ומפלגת יחד שעושות פעילות מאסיבית גם בגזרה זו.

    התקציבים הופנו, כרגיל, לשלושת היומונים המפלגתיים, והפניה לקהל שאינו קורא בהכרח את העיתונות המפלגתית, נזנחה.

    בתחילה זה נראה היה טוב. אתר שנושא את השם יהדות התורה עלה לאוויר. נשכר משרד הפרסום תוצאות אפקטיביות, אבל דומה שהתוצאות בשלב המעשי, אינן אפקטיביות דיו.

    באתר של יהדות התורה נכתב שהוא אינו רשמי, כך גם בחשבונות ברשת החברתית, ואשר בהם מופצים סרטונים של יהדות התורה.

    פנינו לשעיה איצקוביץ מתוצאות אפקטיביות וביקשנו לדעת על ההיערכות.

    בנוגע לאתר והסרטונים אומר איצקוביץ "האתר נפתח עוד לפני שהוכרזו הבחירות, פתח אותו הייטקיסט שחשוב לו מיהדות התורה. זו יוזמה עצמאית ולא משהו רשמי". עם זאת מודה שעיה איצקוביץ כי משרדו מעביר סיוע עם עזרים ופונטים לאתר.

    לדבריו של איצקוביץ לא התקבלה החלטה אסטרטגית שלא לפרסם בשבועונים ובאתרי האינטרנט אלא זה נעשה מחוסר תקציב. "אם נפרסם בשבועונים – לא יהיה לנו כסף לפרסם ביתד נאמן" אומר איצקוביץ.

    יוזכר, שכל מפלגה זוכה למימון מפלגות מטעם המדינה בהתאם למספר המנדטים שלה. על פי ההערכות תקבל יהדות התורה לפחות כ-7 מיליון שקל. מה נעשה בכסף? זו שאלה גדולה.

    לעומת זאת, באתרי האינטרנט המזוהים עם חב"ד עלה בשבוע האחרון קמפיין פרסומי ליהדות התורה, אלא שאיצקוביץ טוען שאין זה קמפיין רשמי של המפלגה אלא כנראה יוזמה עצמאית של גורם ביהדות התורה.

    כשביקשנו מאיצקוביץ לחשוף את תקציב הפרסום של המפלגה, הוא טען כי אינו יודע מהו התקציב וכי משרדו אחראי אך ורק על הקריאטיב ולא על רכש המדיה.

    האם אין אפשרות שמפלגת יהדות התורה תתנהל בסדר מופתי כמו שאר המפלגות, ותעשה הכול על מנת למצות את פוטנציאל המצביעים? הלקחים, אם בכלל, יילמדו כנראה רק אחרי הבחירות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בקיצור, הכסף הולך לממן את העיתונים!
      למה אין להם מספיק כסף?