דני דיין: "בעד שיורידו את גדר ההפרדה", גלעד שר: "לא פוסל לדיון, את ביטול הסכמי אוסלו"

    יוסי אשר No Comments on דני דיין: "בעד שיורידו את גדר ההפרדה", גלעד שר: "לא פוסל לדיון, את ביטול הסכמי אוסלו"
    7:13
    29.05.24
    קובי פינקלר No Comments on יורטה מטרה אווירית חשודה באזור ראש הנקרה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדיון שהתקיים היום ב'כנס ירושלים' על דרכי התגובה הישראליות לנוכח הרכזה חד צדדית של הפלסטינים על מדינה אמר עו"ד גלעד שר: "אני לא פוסל כרעיון לדיון, את ביטול הסכמי אוסלו".

    דני דיין אמר: "אני בעד שיורידו את גדר ההפרדה, אני בעד ששכני בעזון ייקח את רכבו ויבוא לבקר" דיין גילה ששאל את נועם ארנון על ביטול מחסומים וגדרות בחברון, ארנון אמר שאם זה הדדי אז שיקרה כבר מחר בבוקר".

    זאב אלקין: אם אפשר לספח את שטח, C בבקשה, אם לא, לספח את מה שאפשר ולא לחשוש מדיבור על סיפוח חלקי שיגביל אותנו לגבל סיפוחים עתידיים" 1:16

    ישראל הראל: לא שומעים את הליכוד בעניין הרמת רוח העם, חסרות יוזמות של רוממות הרוח של העם. כשאזור ב יהיה מסופח וירושלים תיבנה, כל הכרזה של הפלסטינים כבר לא תשנה…

    גלעד שר: "אני מחפש את היוזמה איפה שנמצא המכנה המשותף – בית לאומי יהודי, זה הדגל שאנחנו יכולים להניף ביחד. כי גודלה של הארץ בעיני חשוב פחות. משפחת אימי שגורשה מספרד התיישבה בירושלים, סבי מצד אמי נהרג בקסטל. אז אל תספרו לי מהי אהבה לירושלים. ירושלים זה לא ג'אבל מוכאבר.

    זאב אלקין: בסופו של דבר – מדינת ישראל צריכה לשים את הדברים מראש, אם הפלסטינים שוברים את המשחק גם אנחנו נשבור את המשחק. מי שגורם לנו נזקים אנחנו לא צריכים לשמר אותו. צריך לעשות פה סוויץ' מחשבתי.



    0 תגובות