לא תאמינו מי הפרזנטור החרדי של 'יש עתיד' • צפו

    דוד לזר 12 Comment on לא תאמינו מי הפרזנטור החרדי של 'יש עתיד' • צפו
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זו לא הפעם הראשונה שהוא מעורר פרובוקציות, אבל הפעם נראה שהוא הגזים. הבוקר פרסמה מפלגת 'יש עתיד' סרטון מקמפיין הבחירות שלה, שבו נראה איש 'העדה החרדית' לשעבר שמואל חיים פפנהיים כשהוא מוצג כפרזנטור שמביא את מצוקת החרדים בכל הקשור להתפתחות ולקדמה.

    כותרתו של הסרטון הוא סיסמת 'יש עתיד' – 'נלחמים על שוויון בנטל', ומכאן נראה פפנהיים אומר: "אני חרדי, חרדי קיצוני אולי, איש מאה שערים, אני חושב שיהודי חרדי צריך גם לדאוג לפרנסה שלו, הוא צריך לדאוג לילדים שלו, הציבור החרדי גדל, וכשאתה גודל, אז לא מספיק המשרות בתוך הקהילה כמו שהיה עד היום".

    עוד הוא נראה אומר בסרטון: "אתה צריך לצאת החוצה, אז שם אתה נתקע, אתה מוצא היום אנשים מבוגרים בני 45 אין להם ידע מינימלי ב – abc, זה תוקע אותך".

    לאחר מכן אומר הקריין בסרטון: "בזכות 'יש עתיד' מוסדות חרדים מלמדים אנגלית ומתמטיקה, חרדים רבים משתלבים בשוק העבודה, ונושאים בנטל לצד מעמד הביניים", כשפפנהיים מאשר כביכול את הדברים ואומר: "החרדים יש להם מה לתרום לחברה הישראלית, לחברה הישראלית יש מה להציע לציבור החרדי, צריכים רק את המקומות לחבר קצת".



    12 תגובות

    מיין תגובות
    1. 11

      רציתי לראות אבל חטפתי בחילה אנא תורידו את זה מהאתר

    2. 7

      איכס להקיא !בושה לציבור שלנו למרות שהוא בכלל לא חרדי אבל בשביל חילוני פשוט שלא מבין ת'הבדלים וחושב שהוא חרדי…. וככה לדבר……..ועלאק יש עתיד מנסים להראות שהם דואגים לכוללללם וכמובן שבראשם החרדים פחחחחחחחחח לא מבין איך הם חשבו שהקמפיין שלהם ימשוך חילונים הרי הם בכלל לא רוצים לראות את החרדים בקרבם בעבודה איתם בלימודי התואר וכו'

    3. 5

      מה אתם רוצים מפפנהים הוא מצא הזדמנות לעשות כסף בשבילו הכל כשר. רק דבר אחד אני לא מבין העדה החרדית נגד הבחירות? אז איך הוא משתתף בתשדיר בחירות? התשובה. הכסף יענה את הכככככככככללללללללל.

    4. 4

      איזה כיסוי ראש יש לאמא שלו? אה,פאה?עכשיו אנחנו מבינים מאיפה כל אלה באים לפי היראת שמים של הכיסוי כך גם התוצאה…

      1. מה אתה רוצה מאמא שלה היא צדקת שבוכה כל יום אליו עוד יחזור ובקרוב

    5. 3

      נו מה ציפתם מראינים אותו על כל שטות ובטח קיבל גם בוכטה

    6. 2

      מי אמר שהוא לא שומר תומ"צ?
      מסתבר שכן.

      אבל מעוות השקפתית וגם פרובוקטור, הוא בטוח!