הגר"מ מאזוז: "זו מהדורה של ש"ס", ישי: "אוהב את בניו של מרן"

    גואל ועקנין ובעריש פילמר No Comments on הגר"מ מאזוז: "זו מהדורה של ש"ס", ישי: "אוהב את בניו של מרן"
    16:23
    02.06.24
    חדשות קול חי No Comments on להבות מכלות את שדות הגולן כתוצאה משיגורים מלבנון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבים מתלמידיו של הגר"מ מאזוז, ראש ישיבת 'כיסא רחמים' ופטרונו הרוחני של ח"כ אלי ישי ראש מפלגת יחד העם איתנו, הגיעו הערב (חמישי) לכנס תמיכה באלי ישי ובמפלגתו החדשה.

    בדברים שנשא ישי אמר: "מפה יוצאת הערב בשורה. אין חרדים, אין סרוגים, אין אשכנזים, אין ספרדים – כולנו יהודים. אין עדות. יחד שבטי ישראל".

    ישי התייחס למדיניות הביטחונית של הממשלה ואמר כי "אנחנו נהייה היד החזקה על הכתף של הממשלה הבאה. היד שתמנע מסירת שטחים. היד שתמנע שחרור מחבלים. היד שתמנע הקפאת בנייה". עוד הבהיר כי העם איתנו היא "מהפכה פוליטית. מהפכה חברתית. מהפכה ערכית. מטרתנו לקדש שם שמיים ולהעביר מסר אמיתי שבאמת נוכל לממש. בשורה. להיות גשר".

    בסוף דבריו פנה ישי לבניו של מרן הגר"ע עובדיה יוסף זצ"ל ואמר: "אני רוצה למסור לבניו של מרן עליו השלום, שזכיתי להיות להם כאח, את אהבתי והערכתי הרבה אליהם".

    במכתב  של הגר"מ מאזוז, ראש ישיבת "כיסא רחמים" שהתפרסם במהלך הכנס נכתב: "הקמנו בס"ד מפלגה ארצית בשם "יחד – העם אתנו", אשר תחרוט על דגלה "תורת ישראל בארץ ישראל לכל עם ישראל".

    ישנם מאות אלפי קולות שאם לא ייכנסו למחנה שלנו עלולים ללכת למפלגות אחרות או לא להצביע לגמרי.

    אסור לחזור לימי "הסכמי אוסלו" העליזים או גירושי גוש קטיף. לא יקום ולא יהיה.

    זו מהדורה שנייה של תנועת ש"ס שיסד בשעתו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל. לפני כן היו תמיד רק 4 חרדים בכנסת. ואח"כ בקום תנועת ש"ס הרחיב ה' לנו ופרינו בארץ, וכן יהיה גם עכשיו אי"ה.

    זכרו!  אין כאן פוליטיקה, אין כאן ג'ובים, לא באנו לנטוש ולנתוץ רק לבנות ולנטוע בס"ד".

    IMG-20141225-WA0141



    0 תגובות