ברוורמן פורש מהחיים הפוליטיים

    שלמה בן יוסף No Comments on ברוורמן פורש מהחיים הפוליטיים
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הח'כ פרופ' אבישי ברוורמן הודיע היום במכתב ליו'ר מפלגת העבודה ח"כ יצחק הרצוג על החלטתו לעזוב את החיים הפוליטיים לאחר 9 שנות עשייה.

    "יום, כמעט תשע שנים מאז שנבחרתי לראשונה לכנסת, אני מודיע שאין בכוונתי להתמודד בבחירות הבאות. זוהי החלטה שהתגבשה אצלי בתקופה האחרונה והיום נפגשתי עם יו"ר מפלגת העבודה, יצחק הרצוג והודעתי לו על כוונתי.

    בשנותי בכנסת שירתתי כחבר כנסת, כיו"ר וועדת הכספים, כשר לענייני מיעוטים, ובקדנציה הנוכחית כיו"ר וועדת הכלכלה. בכל תפקידיי השתמשתי בניסיוני ובכישוריי בכדי לתרום למען המדינה ולמען החברה בישראל ובכדי להביא לשיח כלכלי חברתי אחראי ומוסרי בכנסת, תוך כדי העלאת הנושאים המשמעותיים אשר על סדר היום הכלכלי.

    עבורי, זאת היתה זכות גדולה לשרת את המדינה והמפלגה. היום, מתוך תחושת מיצוי, אני פורש מהחיים הפוליטיים וממשיך לדרך חדשה.
    בבחירות הבאות, מפלגת העבודה, לראשונה מזה תקופה ארוכה, מציבה הזדמנות אמיתית להחלפת שלטון הימין ונתניהו. לאחר שנים רבות של שלטון הימין ישנו סיכוי אמיתי למהפך שיביא לישראל הנהגה טובה יותר. יצחק הרצוג, הוא המועמד שיכול להביא את השינוי. יש לו את היכולת והכישורים להנהיג את המדינה ולהביא תקווה חדשה.

    בתקופה הקרובה, עד סיום מושב הכנסת, אשקיע את זמני בהשלמת המשימות שעומדות בפני כיו"ר ועדת הכלכלה ובסיוע למפלגת העבודה בבחירות. אמשיך לתמוך בדרכה של מפלגת העבודה למען מדינת ישראל. לאחר מכן, אמצא את הדרך להמשיך ולתרום למען המדינה, למען הכלכלה ולמען החברה בישראל.

    אני איש של דרך. בשנותי בכנסת ובממשלה התוויתי דרך כלכלית חברתית ומוסרית. אם תנועת העבודה תאמץ אותה היא תוכל להביא כלכלה צודקת למדינת ישראל".



    0 תגובות