צפו • השר הפלסטיני לענייני התנחלויות מת במהלך עימות עם צה"ל

    קובי פינקלר 1 Comment on צפו • השר הפלסטיני לענייני התנחלויות מת במהלך עימות עם צה"ל
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים כי השר הפלסטיני זיאב אבו-עין נהרג משאיפת גז מדמיע באזור רמאללה הבוקר (רביעי), במהלך עימותים עם כוחות צה"ל בהפגנה נגד פעילות של כוחות ישראלים במקום.

    גורמים בצה"ל מעריכים שהוא מת מהתקף לב. ובצבא ממתינים לנתיחת הגופה. הפלסטינים מאשימים שמת מתקיפת חיילי צה"ל. "היה אמנם שימוש בגז מדמיע אך הנושא בחקירה".

    יו"ר סיעת בל"ד, חה"כ ג'מאל זחאלקה, קורא להקים ועדת חקירה מיידית לבדיקת מותו של השר הפלסטיני לענייני התנחלויות, משאיפת גז מדמיע והדיווחים לפיהם ספג מכה בחזהו מכת רובה של חייל צה"ל, שגרמה להתמוטטותו. זחאלקה גינה את הריגת השר זיאד אבו עין והאשים את הצבא בשימוש באמצעי מסוכנים לפיזור הפגנות.

    יו"ר הרשות אבו מאזן הכריז על שלושה ימי אבל כלליים, ואמר כי "הפגיעה בזיאד אבו עין היא ברברית ולא ניתן יהיה לשתוק עליה או לקבל אותה. ננקוט בצעדים הנדרשים אחרי שנדע את תוצאות חקירת מותו".

    אבו מאזן הוסיף כי "העימות פרץ במהלך הפגנה פלסטינית מתוכננת לציון יום זכויות האדם הבינלאומי, ובצל עתירה לבג"ץ שהגישו ראשי מועצות הכפרים באזור לפינוי היישוב עדי עד שבגוש שילה בשומרון. לטענתם, "מדובר במקום שמהווה מוקד לפעילות עבריינית ונועד לנשל את הפלסטינים מאדמותיהם".

    השר הרוצח

    אז מיהו השר המכובד שמת היום? מסתבר שמדובר במחבל. זיאד אבו עין  הוא רוצח מתועב עם דם על הידים שהטמין ב 79' מטען בפח אשפה בטבריה  בפיגוע נפצעו כשלושים ונהרגו שני נערים: בועז להב ודניאל לנקרי ה' ייקום דמם בני 14 ו16 בטבריה.הוא שוחרר בעסקת ג'יבריל.

     ‏ב-1977 נעצר כשעמד בראש תנועת נוער של הפתח. ב-1979 רצח את בעז להב ודוד לנקרי, ברח לארה"ב, נעצר בשיקגו, והוסגר לישראל ב-82. ב-1985 שוחרר בעסקת ג'בריל.

    IMG-20141210-WA0033

    המחבל שהפך לשר



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יום נקם ושילם
      דמם של שני נערים טהורים תמימים מרוח על ידיו הטמאות של אבו עין