עוזי לנדאו: ארצות הברית מעודדת טרור

    שלמה בן יוסף No Comments on עוזי לנדאו: ארצות הברית מעודדת טרור
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו, שנאם הבוקר בהונגריה אמר: "אני מבקש לחזק את בני משפחותיהם של הנערים הנעדרים: אייל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שער. אני סומך על כוחות הביטחון ומייחל לכך שצה"ל ומערכת הביטחון תחזיר את השלושה, בריאים ושלמים לחיק משפחותיהם".

    במסגרת שליחותו, נועד השר עם ראש ממשלת הונגריה והעביר לו מסר רשמי בשם ראש הממשלה נתניהו. עוד הוסיף שר התיירות וציין כי הנכונות של הממשל האמריקאי להזדרז ולהכיר בפועל ממשלת עבאס- חמאס, מביאה לפגיעה בביטחונם של אזרחי ישראל ומעודדת את הטרור.

    ד"ר לנדאו: "לצערי, עם הקמתה של ממשלת עבאס – חמאס התרענו מפני פגיעה בציבור הישראלי ולצערי תחזיותינו התממשו. המעשה הזה חושף את פרצופה האמיתי של ממשלת הטרור בהנהגתו של אבו מאזן. קראתי לממשלת הונגריה ולאיחוד האירופאי כולו להימנע מהכרה רשמית בממשלת הטרור הפלסטינית".

    השר חזר והדגיש: "כפי שנהגתי בעסקת שליט והצבעתי נגד העסקה, אנהג גם עתה. אסור לשחרר מחבלים בתמורה לחטופים ישראלים, הדבר מוביל לסבב חטיפות נוסף ופוגע בביטחונם של אזרחי ישראל. עלינו לנקוט יד ברזל ביחס לטרוריסטים מהחמאס ולא לתת פרסים למי שחוטפים ופוגעים באזרחי ישראל".

    השר נשא את דבריו לרגל ציון 25 שנים לכינון היחסים המחודשים בין ישראל לבין ממשלת הונגריה.



    0 תגובות