דרישה: להדיח את מפקד מחוז ירושלים

    דוד קורצווייל No Comments on דרישה: להדיח את מפקד מחוז ירושלים
    8:02
    29.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף צ"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מטה ארגוני המקדש, עורך הדין עו"ד אביעד ויסולי, פנה אל השר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ בדרישה להדיח מתפקידו את מפקד מחוז ירושלים ניצב יוסי פריינטי.

    "יש למנות מפקד מחוז בירושלים אשר מסוגל לאכוף את החוק באורח מלא, שוויוני וחוקי בהר הבית" כותב עו"ד ויסולי "לאור כשלונו החמור, הסידרתי והמתמשך של ניצב פריינטי בכל הקשור למצב הביטחוני ואכיפת החוק בהר הבית, תוך הפליה גזענית כנגד יהודים דתיים ושלילת שיטתית ומכוונת של זכויות האדם של יהודים בהר הבית, יש להדיחו מתפקידו כמפקד מחוז ירושלים.

    ויסולי מתאר מסכת של שקרים שניצב פריינטי שיקר לדבריו את וועדות הפנים שדנו בתיפקודה של המשטרה באבטחת יהודים בהר הבית. מחדלים בהתנהלותו באכיפת החוק והסדר בהר, והשמצות שלו את היהודים העולים להר הבית.

    בין היתר מתאר ויסולי במכתבו את כשלון המשטרה בכל הקשור לקבוצות ההתנפלות המוסלמיות המתמקמות בהר הבית בשעות הפתיחה ליהודים, ותוקפים כל יהודי שעולה בהר בצעקות גידופים וקללות, ולא פעם גם באלימות פיזית וידויי אבנים.

    "מחדליו של ניצב פריינטי באי-אכיפת חוק בהר הבית הביאה לפריחה של תופעה חדשה שלפיה המוסלמים מושיבים מידי יום "קבוצות התנפלות" בשכר בהר הבית, שכל ייעודן הוא לגרום להפרות סדר, התפרעויות ותקיפת יהודים המסיירים בהר הבית.

    "ניצב פריינטי לא נקט בשום אמצעי כדי לטפל בהפרות סדר שיטתיות אלה ולמגר תופעה זו, ובכך עודד את האלימות ודרדר את מצב הביטחון ואי-שמירת זכויות האדם של יהודים בהר הבית לשפל שלא נודע כמוהו מזה שנים רבות.

    "לאחרונה הגדילה המשטרה לעשות והיא, כמדיניות, עוצרת יהודים המותקפים על ידי מוסלמים בהר הבית ומתלוננים על כך, ומרחיקה אותם מהר הבית. כך אירע לרב יהודה גליק בשושן פורים התשעד (17.3.14) ולמר יצחק טסלר בראש חודש ניסן (1.4.14). מעבר לאי-חוקיות הטבועה במעצרי שווא אלה, מעודדת המשטרה בכך את אלימות המוסלמים בהר הבית ומדרדרת את המצב הביטחוני בהר הבית לשפל חדש מידי יום.

    נזכיר כי לפי דעת רוב פוסקי דורינו העליה להר הבית בזמן הזה אסורה.



    0 תגובות