"מצייתים רק לראש הממשלה": סרטון מהרצועה חולל סערה

    חדשות קול חי 4 Comment on "מצייתים רק לראש הממשלה": סרטון מהרצועה חולל סערה

    צביעות: לאחר כשנה וחצי בהם קראו ראשי המחאה לסרבנות בצה"ל ולא נתקלו באף גינוי, הפיקוד הבכיר של צה"ל בגיבוי התקשורת מביע זעזוע עמוק מסרטון שצילם לכאורה לוחם מילואים ברצועת עזה בה הוא קורא לראש הממשלה נתניהו להמשיך בלחימה עד לניצחון מוחלט ומצהיר כי הוא וחבריו למילואים יסרבו כל פקודה שתכלול הקמה מדינה פלסטינית ומסירת הרצועה לידי הרשות הפלסטינית

    צילום: ללא קרדיט
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנו של רה"מ, יאיר נתניהו, שיתף סרטון של חייל שקורא מעזה למרד נגד שר הביטחון והרמטכ"ל וקורא להקשיב אך ורק לנתניהו.

    צה"ל הגיב: "הפרה חמורה של פקודות צה״ל וערכי צה״ל, ומהווה חשד לעבירות פליליות. בגין האירוע הורתה הפרקליטה הצבאית הראשית על פתיחת חקירה של המשטרה הצבאית החוקרת. במקביל לחקירה, לנוכח חומרת האירוע, הרמטכ״ל הנחה על קיום שיח פיקודי מיידי בכל הרמות".

    לשכת נתניהו: "ראש הממשלה הזהיר פעמים רבות מפני הסכנות שבתופעת הסרבנות והגישה המתירנית כלפיה. ראש הממשלה עקבי בעמדתו זו, הוא דוחה על הסף כל גילוי של סרבנות מצד כלשהו, ומצפה מכל המערכות לטפל בהם באופן שוויוני".

    השר גנץ: "בצה"ל כצבא העם משרתים חיילים מכל חלקי החברה הישראלית, עם מגוון השקפות ואמונות – אבל יש רק דרג פיקודי עליון אחד: הרמטכ"ל. הבעת תמיכה בקריאה להמרדה בזמן מלחמה ובכלל, כמו בסרטון שפורסם אתמול – פוגעת בביטחון ישראל. אני קורא לראש הממשלה, לגנות באופן חד וברור את סרטון ההמרדה ולא להתחבא מאחורי מכבסת מילים. כך ראוי שתעשה כל ההנהגה בישראל".

    איש התקשורת ינון מגל, שפרסם את סרטון ההמרדה של החייל, מגיב: "‏תרשו לי לנחור בבוז מול התבהלה של תקשורת השמאל מהסרטון של החייל שמאיים להישמע רק למי שיתחייב לניצחון ‏מגוחך כל כך שהליצנים האלה שנירמלו פה את סרבנות השמאל בשל "עילת הסבירות", שנתנו מקרופון לאנשים שהודיעו ש"לא יתקפו באיראן"(!!!) ו"לא יתייצבו גם אם תפתח מלחמה" מוציאים עכשיו פושים "מזועזעים". ‏מה שכן, פחות מצחיקה העובדה שהמשטרה ומצ"ח כרגיל משרתות מייד את האג'נדה של התקשורת באופן כנוע ומביך… ‏יש עוד הרבה לתקן".

    ובדקות האחרונות: אחרי שרה"מ נתניהו גינה את הסרטון שבנו יאיר פרסם, כעת משתף בנו יאיר מחדש את תגובתו של איש התקשורת מגל שלועג לסערה בתקשורת נגד הסרטון.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אם בשביל צמצום עילת הסבירות מותר לחיילים לעשות ככל העולה על רוחם בטח שבשביל להציל את עם ישראל זה בסדר.

    2. 3

      כל הכבוד לך מילים כדרבנות
      כל העם אחריך כל מילה בסלע
      יישר כח
      אל תפחד מאף אחד
      עם ישראל חי

    3. 2

      אחלה גבר!!!
      כולם איתך ומאחוריך לך בכוחך זה והושעת את ישראל
      רצוי עוד סרטונים כאלה

    4. 1

      עברנו את פרעה נבוכדנצר המן
      אספסינוס טיטוס סטאלין והיטלר
      קטן עלינו זרע ישמעאל ערב רב ועמלק.