נתניהו מגיב לצו המעצר: "כך בדיוק נראית האנטישמיות החדשה"

    פנחס בן זיו No Comments on נתניהו מגיב לצו המעצר: "כך בדיוק נראית האנטישמיות החדשה"

    ראש הממשלה נתניהו מגיב להוצאת צווי המעצר בהאג: "כך בדיוק נראית האנטישמיות החדשה, היא עברה מהקמפוסים במערב לבית המשפט בהאג. איזו בושה. אזרחי ישראל, אני מבטיח לכם דבר אחד – הניסיון לכבול את ידינו ייכשל. נמוטט את שלטון הרשע של החמאס ונשיג את הניצחון המוחלט. מול השקרים בהאג אני אומר: נצח ישראל לא ישקר!". יותר ממאה חברי כנסת חתמו על מכתב הדוחה את הצווים ותומך בנתניהו. במפלגת 'העבודה' מתנגדים: "קמפיינים שנועדו לחזק את נתניהו ואת שלטונו"

    צילום: איתי בית-און / לע״מ
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס לדיווח על כוונת בית הדין הפלילי בהאג להוציא צו מעצר נגדו: "הצו האבסורדי והשקרי של התובע בהאג לא מכוון רק נגד ראש ממשלת ישראל ונגד שר הביטחון – הוא מכוון נגד מדינת ישראל כולה. הוא מכוון נגד חיילי צה״ל, שנלחמים בגבורה עילאית במרצחי החמאס השפלים, שתקפו אותנו באכזריות נוראה ב-7 באוקטובר".

    עוד אמר: "התובע בהאג, באיזו חוצפה אתה מעז להשוות בין מפלצות החמאס לחיילי צה״ל, הצבא המוסרי ביותר בעולם? כראש ממשלת ישראל, אני דוחה בשאט נפש את ההשוואה של התובע בהאג בין ישראל הדמוקרטית לבין רבי-המרצחים של החמאס. זהו עיוות מוחלט של המציאות. כך בדיוק נראית האנטישמיות החדשה, היא עברה מהקמפוסים במערב לבית המשפט בהאג. איזו בושה".

    לדברי נתניהו: "אזרחי ישראל, אני מבטיח לכם דבר אחד – הניסיון לכבול את ידינו ייכשל. לפני 80 שנה, העם היהודי היה חסר מגן מול אויבינו – אבל לא עוד. אני חוזר על מה שאמרתי בערב יום השואה ב׳יד ושם׳ בירושלים: ״כראש ממשלת ישראל, אני מתחייב ששום לחץ ושום החלטה בשום פורום בינלאומי לא ימנעו מאיתנו להכות במי שמבקשים להשמיד אותנו. נמוטט את שלטון הרשע של החמאס ונשיג את הניצחון המוחלט. מול השקרים בהאג אני אומר: נצח ישראל לא ישקר!".

    יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ: "מדינת ישראל יצאה למלחמה הצודקת ביותר, לאחר טבח שביצע ארגון טרור באזרחיה. מדינת ישראל נלחמת באופן המוסרי ביותר בהיסטוריה, תוך הקפדה על החוק הבינלאומי. ולמדינת ישראל מערכת משפט עצמאית וחזקה. הצבת מנהיגי מדינה שיצאה לקרב הגנה על אזרחיה, באותה השורה עם טרוריסטים צמאי דם – היא עיוורון מוסרי ופגיעה בחובתה ויכולתה להגן על אזרחיה. קבלת עמדת התובע, תהיה פשע היסטורי שלא ימחה".

    הנשיא ביידן הגיב: "הבקשה לצו שערורייתית, אין כל מקום להשוואה עם חמאס ונעמוד לצד ישראל כשהיא מגנה על עצמה".

    בכיר במפלגה הרפובליקנית הסנטור טום קוטון: לבית המשפט של מר חאן שמתנהל בצורה הזויה אין סמכות שיפוט על ישראל לדון ב'האשמות' האנטישמיות והמניעות הפוליטיות הללו. עמיתיי ואני מצפים לוודא שכף רגלו של חאן, מקורביו או משפחותיהם לעולם לא יוכלו לדרוך שוב על אדמת ארצות הברית.

    במקביל, יו"ר הכנסת הקריא במליאה את נוסח ההצהרה שעליה חתמו עד כה 106 חברות וחברי כנסת, בהתייחס להצהרת התובע בהאג: "בשעות האחרונות 106 חברות וחברי כנסת, קואליציה ואופוזיציה כאחד, חתמו על הצהרה שאבקש לקרוא את תוכנה:

    'מדינת ישראל נמצאת בעיצומה של מלחמה צודקת נגד ארגון טרור נפשע. צבא ההגנה לישראל הוא הצבא המוסרי ביותר בעולם. חיילינו הגיבורים נלחמים בעוז ובמוסריות שאין שניים להם, בהתאם לדין הבינלאומי, כפי שאף צבא אחר לא עשה מעולם.

    ההשוואה השערורייתית של התובע בהאג בין מנהיגי ישראל לבין ראשי ארגון הטרור חמאס היא פשע היסטורי בל יימחה וביטוי מובהק של אנטישמיות. העמדתה של מדינת ישראל, דמוקרטיה הדוגלת בזכויות אדם ונלחמת על חייה, בשורה אחת עם ארגון טרור רצחני שהרג את אזרחיה ופועל נגד קיומה – הוא עיוות שלא היה כדוגמתו. אנחנו דוחים זאת בשאט נפש. 80 שנה אחרי השואה, אף אחד לא יכבול את ידיה של מדינת היהודים מלהגן על עצמה".



    0 תגובות