השר אבי דיכטר: "האשמת ישראל בהאג – אנטישמיות לשמה"

    איתי גדסי No Comments on השר אבי דיכטר: "האשמת ישראל בהאג – אנטישמיות לשמה"

    "כדי להאשים את ישראל בפשעי מלחמה – צריך להיות בעלי ראש מעוות ונטייה לאנטישמיות": השר אבי דיכטר לאיתי גדסי ב'מהדורה המרכזית', על דילמת היום שאחרי: "הליכה לבחירות לא יפתור את הבעיה בעזה. כדי לפתור את הבעיה של עזה צריך קודם כל לכבוש ולהשתלט על כל הרצועה. רק מעמדת כוח כזו נוכל לנהל משא ומתן על היום שאחרי. אנחנו עדיין לא קרובים לשם"

    אבי דיכטר צילום: פלאש 90
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    הלחימה ברצועת עזה: שר החקלאות וחבר הקבינט אבי דיכטר שוחח הערב עם עו"ד איתי גדסי ב'מהדורה המרכזית': "האינדיקציה הכי טובה להתקדמות כוחות צה"ל ברצועה – שכבר לא רואים מחבלים במדי החמאס. הם מפחדים ועוברים לטרור רגיל ולא מאורגן".

    על דילמת היום שאחרי: "הליכה לבחירות לא יפתור את הבעיה בעזה. כדי לפתור את הבעיה של עזה צריך קודם כל לכבוש ולהשתלט על כל הרצועה. רק מעמדת כוח כזו נוכל לנהל משא ומתן על היום שאחרי. אנחנו עדיין לא קרובים לשם"

    על גבול הצפון: "זה קשה ומתסכל לנתק תושבים מבתיהם ומשגרת חייהם אבל הרבה יותר קשה וכואב לסכן את התושבים הללו, המהלך של הפינוי נועד להבטיח את שלומם. החיזבאללה עולה מדרגה וגם תגובות צה"ל עולות מדרגה. התוצאה צריכה להיות הסרת האיום על הצפון. עד כה ישראל כבר חיסלה יותר משלוש מאות מחבלי חיזבאללה. הם נטרפים מהכמויות הללו".

    ובמישור הפוליטי: "הקבינט הוא גוף פוליטי שמורכב ממפתח פוליטי. אני לא יכול לומר שכל הדיונים בו הם אפקטיביים, לצערי זה לא קורה וזה תוצאה של התנהלות קואליציונית. זה לא פוגע בהנחיות לדרג הביטחוני".

    על ההחלטה להוציא צווי מעצר נגד ראש הממשלה ושר הביטחון: "כדי להאשים את ישראל בפשעי מלחמה – צריך להיות בעלי ראש מעוות ונטייה לאנטישמיות. אין שם לא לב פתוח ונפש חפצה אלא אנטישמיות לשמה".

    האם תחליף את גלנט במשרד הביטחון? "אני עושה את תפקידי במשרד החקלאות וזה מספק לי מספיק עבודה. גם גלנט עושה את תפקידו ואני משאיר לחובבי הספקולציות לדבר כרצונם".



    0 תגובות