חשש: אין אישור לקיום ההדלקה של ר' מיילך בבית שמש

    נתי קאליש 9 Comment on חשש: אין אישור לקיום ההדלקה של ר' מיילך בבית שמש

    עקב ביטול אירועי ל"ג בעומר במירון, חשפנו ב"קול חי" כי המשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן יערוך הדלקה המונית בעיר בית שמש. אלא שכעת עולה חשש שההדלקה תבוטל עקב כך שאין עדיין את האישורים הנדרשים לקיום האירוע

    צילום: David Cohen/Flash90
    8:16
    02.06.24
    אבי יעקב No Comments on חשש מגזירת גיוס: תפילות בעם ישראל נוכח הדיון המכריע בבג"ץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ההודעה הרשמית על ביטול אירועי ל"ג בעומר במירון עקב המלחמה, חשפנו ב"קול חי" כי המשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן, יערוך הדלקה המונית בעיר בית שמש בחניון האוטובוסים בכניסה לשכונת רמה ד'.

    ביום רביעי, שוחחנו אף עם הרב אברהם דב גרינבוים ממקורביו של הגה"צ רבי אלימלך בידרמן, שאמר כי המשפיע ירד בעצמו לראות את השטח, ולהתרשם מהמיקום שנבחר.

    אלא של"קול חי" נודע, כי עד עתה לא הוגשו כל האישורים הנדרשים מבחינת בטיחות, לקיום האירוע ההמוני. גורם המעורה בפרטים עמו שוחחנו אומר כי לכל אירוע יש נהלים ועד עתה לא הוגשו האישורים הנדרשים לקיום האירוע. "יש להם שבוע להגיש את מה שצריך, אם יהיה אישור יהיה אירוע" אומר הגורם.

    בסביבתו של המשפיע אומרים כי הם מצידם עושים את כל המאמצים להשיג את האישורים הנדרשים, אך מרגישים שמערימים עליהם קשיים יתר על המידה. "הציבור צריך לקבל מענה, אם לא יהיה מענה אנשים ינסו להגיע למירון, אי אפשר בפרק זמן קצר כזה להערים קשיים שיימנעו את האירוע".

    במקביל, נודע ל"קול חי" כי בסביבתו של המשפיע שוקלים גם את האפשרות להעתיק את מעמד ההדלקה מבית שמש לירושלים.

    מעיריית בית שמש נמסר: "אירוע ההדלקה בראשות הגאון הרב אלימלך בידרמן הוא אירוע שאינו מתוקצב על ידי העירייה ומופק על ידי מפיק פרטי. יחד עם זאת, עיריית בית שמש רואה באור חיובי את האירוע ופועלת על מנת שאירוע זה יתקיים כסדרו תוך שמירה מקסימלית על כל כללי הבטיחות, הנגישות והזהירות הנדרשים.

    לשם כך, העירייה מעמידה לטובת האירוע את המעטפת הנדרשת בתשתיות, נגישות, ניקיון והתאמת השטח. בנוסף, יודגש כי קיום האירוע המדובר מותנה בקבלת כלל האישורים הנדרשים ממשטרת ישראל, כיבוי אש ויתר הגופים הרלוונטיים.

    באשר לעבודות העפר המתבצעות באזור בימים האחרונים, יצוין, כי מדובר בעבודות שתוכננו מראש על מנת לפתור מפגעי בטיחות שנוצרו במקום וזורזו לאור הכוונה לקיים אירוע במקום.

    עוד יודגש, כי המיקום המדובר מאפשר גישה חופשית ומלאה לשכונת רמה ד' ודרכי הגישה לשכונות הסמוכות יישארו פתוחות לחלוטין".



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      ישראל
      תושבי ד הולכים לסבול בלגי בעומר
      חיזוק רוחני על חשבון מישהו אחר לא שווה כלום

      1. לא הבנתי אתה עוד אחד ממורמר מ"הדרך" שמנסה לחבל בכל הקדוש והיקר במעטפת חרדית למען ה' מי הולך לסבול?! הרי תכננו את זה בצורה שלא יפריע לתנועה בכל האזור אז מה?? מה קשה לך שיתקיים אירוע דתי וחרדי שמחזיק אלפי יהודים מכל גווני הקשת אהה??????
        תתביישו לכם אותם הדרך שזה כביכול מפריע לכם ותסתכלומעל אחיכם החילונים שזה כלל וכלל לא מפריע להם שם ברמה ה שגם שם הולכת להתקיים אירוע המוני של אלפים מעלינו הספרדים!!!

      2. יש לך לג בעומר בכיכר קפלן אתה מוזמן . הדלקת מדורה משואה ברוב פאר עם והדר בראשות שקמה ברסלר ייערך בטבורו של יום בלב ליבו של איילון ללא כל הפרעה מצד גורמי אכיפת החוק

    2. 8

      בושה וחרפה.
      זה מה שמעניין אתכם. אחיכם נהרגים כל יום במלחמה הארורה ולכם זה מה שחשוב.
      תתביישו!

    3. 7

      שיעבירו את האירוע לאמפיתאטרון בקיסריה. שם זה בטיחותי ומתאים להופעות ולפעלולים.

    4. 6

      סתם שאלה, האם יהיה שם כנראה שרותים ניידים?

      1. ברמה ה שמו ונראה לי שגם שם יהיה

      2. באירוע של הספרדים ברמה ה ראיתי שיש ונראה לי שראיתי הסרטות מהאירוע ברמה ד וגם שם נראה לי שיש