עקב ביטול ההילולא: הצדיק מטבריה יקיים הדלקה מיוחדת

    נתי קאליש 2 Comment on עקב ביטול ההילולא: הצדיק מטבריה יקיים הדלקה מיוחדת

    טיהר את עיר טבריה עשה אותה נקיה: עקב המלחמה תתקיים הילולת התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי וההדלקה המרכזית לכבוד התנא בציונו של רבי עקיבא רבו של רשב"י בראשות הגר"ד קוק שליט"א

    קרדיט צילום: מאמינים בטבריה
    22:41
    28.05.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל: כך עניתי לאחד מראשי 'אחים לנשק' שביקש לפגוש אותי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שבשנה זו רבבות אלפי בית ישראל שרויים בצער עקב המצב הבטחוני המתוח השורר בגליל בכלל ובאיזור מירון בפרט, ולעת עתה הר מירון יהיה סגור למבקרים ומתפללים, בכל יום ההילולא.

    בעקבות כך הורה הגר"ד קוק שליט"א לקיים את ההדלקה המרכזית ברב עם בציונו של רבו של רשב"י זיע"א הלא הוא התנא הקדוש רבי עקיבא.

    לשם כך עמלים בימים האחרונים בעיריית טבריה ע"י נציגיו הנאמנים של מפלגתו של הגר"ד קוק שליט"א ה"ה הרב יוסף חמד ה"ה דוד חזיזה ה"ה שמעון כהן, להכשיר את השטח הסמוך לציון לחניית ההמונים העתידים להגיע לטבריה מכל רחבי הארץ.

    יצויין שכפי הנראה לראשונה מרן הגר"ד יצא מגדרו וידליק את ההדלקה המרכזית בציון רבי עקיבא, כשאת מעמד ההדלקה ינעימו גדולי הזמר החסידי ויתקיימו ריקודים של שמחה במשך כל שעות היום והלילה.

    בעלי הרכבים הפרטיים באזור מתבקשים להיערך מראש ולהחנות את רכביהם במרחק ניכר בכדי לא להקשות על ההסעות המאורגנות אוטובוסים ושאטלים העתידות להגיע מכל רחבי הארץ להוריד את הנוסעים בסמיכות לציון רבי עקיבא ככל הניתן.

    בתוך כך במוסדות 'תפארת טבריה' בראשות הרב דוד דרלי נערכים להקים אהל עצום ובו תועמד שתיה חמה וקרה ומגוון של כיבוד ואוכל חם, עבור רבבות העולים כנהוג בכל שנה באתרא קדישא מירון ביום ל"ג בעומר.

    עוד יצאו בקריאה בהנהלת המוסדות, מכיוון שהתורה חסה על ממונם של ישראל מבקשים בכל לשון של בקשה מבעלי הדירות להשכרה בסביבות ציון רבי עקיבא שלא להעלות את המחירים בצורה מוגזמת כדי לאפשר לאלפי האורחים המתכננים להקדים ולעשות את שבתם בשבת הסמוכה להילולא בסמיכות לציון התנא הקדוש.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אסור מחולט לבטל
      ראו הוזרתם
      בזכות רשבי'
      עם ישראל חי וקיים היום
      לא להרשאות את זה