המפגש החריג בין אלוף בצה"ל למרן הגרמ"ה הירש

    מוטי הלפרין No Comments on המפגש החריג בין אלוף בצה"ל למרן הגרמ"ה הירש

    ‏פרסום ראשון: אחד מאלופי צה"ל המכהנים נועד עם מרן הרב משה הלל הירש בבני ברק, כדי לנסות ולגשר על הפערים בין עמדת החרדים לעמדת צה"ל. במקביל, מתווה גיוס נתקל בבעיה חדשה הקשורה דווקא במשטרת ישראל. בימים האחרונים דווח כי בין גדולי ישראל מתקיימים שיחות בנוגע לנוסח חוק הגיוס, שנידון בימים אלה בין המפלגות החרדיות למפלגת השלטון

    צילום: Chaim Goldberg/Flash90      Tags mayoral mayor candidate municipal elections voting vote ultra orthodox jewish brak       QUICK RENDITIONS INFO File Size: 4262 Kb Dimensions: 8192 x 5464 px Resolution: 240 ppi Size: 86.7 cm x 57.83 cm Preview File Details General Origin Camera Details
    0:14
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on "המעמד חייב להתקיים": דיונים להסדרת ל"ג בעומר במירון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דמות בכירה מאוד בצה"ל, אחד מאלופי המטכ"ל המכהנים, הגיעה לאחרונה למעונו של מרן הגאון הרב משה הלל הירש בבני ברק ונפגשה עם ראש הישיבה בנושא חוק הגיוס.

    האלוף המכהן הגיע לראש ישיבת סלבודקא כדי לנסות ולגשר על הפערים בין עמדת החרדים לעמדת צה"ל, בכל הנוגע למתווה הגיוס. מרן הגרמ"ה הירש שמע את עמדות הצבא בנושא גיוס הבחורים, והבהיר כמובן שבכל מקרה בחורי הישיבות לא יגוייסו וימשיכו לשקוד על לימוד התורה.

    המפגש החריג מאוד הזה מתקיים בימים האחרונים, כאשר אמש עלה מרן הגרמ"ה הירש למעונו הסמוך של מרן רה"י הגר"ד לנדו – כדי לעדכנו בפרטי השיחה עם האלוף המכהן, ולדון ביחד על המשך קידום מתווה הגיוס.

    עוד פרסמנו: בעיה שצפה במתווה הגיוס המתגבש – היא דווקא משטרת ישראל. כחלק מהמתווה בו החרדים "יתרמו כוח אדם לגופי החירום", יש גם שילוב גדול יותר של חרדים במשטרה. אלא שגדולי ישראל הבהירו בינתיים שלא יהיו מוכנים לכך, וכעת נבחנים פתרונות מתאימים.

    האזינו לדיווח>>>



    0 תגובות