פרסום ראשון: היועמ"שית תגן זמנית על תקציבי הישיבות

מוטי הלפרין No Comments on פרסום ראשון: היועמ"שית תגן זמנית על תקציבי הישיבות

חשיפה: בישיבה הדרמטית על הגיוס, עם נתניהו וראשי המפלגות החרדיות, אמרו אנשי היועמ"שית שאמנם היא לא תגן על עמדת הממשלה ומתווה הגיוס הנוכחי, אך כן תבקש מבג"צ שלא לשלול במיידי את תקציבי הישיבות אלא לנסות ולהאריך את פקיעת התקציבים רק לעוד כשלושה חודשים

צילום: שוקי לרר
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

‏פרסום ראשון הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת עו"ד אבי בלום: אתמול בישיבה הדרמטית על הגיוס, עם נתניהו וראשי המפלגות החרדיות, אמרו אנשי הייעוץ המשפטי של הממשלה – אנשי גלי בהרב מיארה – שאמנם היא לא תגן על עמדת הממשלה ומתווה הגיוס הנוכחי, אך כן תבקש מבג"צ שלא לשלול במיידי את תקציבי הישיבות אלא לנסות ולהאריך את פקיעת התקציבים רק לעוד כשלושה חודשים.

במפלגות החרדיות מקווים שאכן זה מה שמיארה תעשה ולא תשנה שוב את דעתה ברגע האחרון. אם אכן תבקש זאת, ובגצ יאשר כפי שהוא נוהג בדרך כלל – זה ייתן לעולם התורה אורך נשימה של עוד מספר חודשים, להסתגל למצב החדש של שלילת תקציבים.

בנוסף, הממשלה בתשובתה לשופטי העליון לא תבקש הארכה מבגצ של 10 ימים, בניגוד לדיווחים השונים, אלא צפויה לבקש הארכה של כשלושה שבועות. הממשלה תסביר שהיא צריכה זמן ל"עבודות מטה" בנוגע לחוות הדעת המשפטיות שדרשה מיארה ברגע האחרון.

האזינו לדיווח



0 תגובות