בן גביר נגד סמוטריץ: "לא פעם ראשונה שהוא מעכב אותי"

המהדורה המרכזית No Comments on בן גביר נגד סמוטריץ: "לא פעם ראשונה שהוא מעכב אותי"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בראיון סוער הערב ב'מהדורה המרכזית': על סמוטריץ: "ביקשתי מראה"מ לאשר הקמת אגפים נוספים בשב"ס אבל לצערי סמוטריץ' עיכב את זה. זו לא הפעם היחידה שהוא מעכב אותי". גלנט: "כל הזמן מתלוננים שחסר כוח אדם אבל יש לו מספיק לוחמים לפנות עצים ממאחז. אני לא מבין את התפיסות שלו". ביידן: "לא שונא ישראל, מנסה להיות ידיד אבל לא לוקח בחשבון הכל"

צילום: ללא קרדיט
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לריאיון המלא:

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "אני משפיע בכל דקה. אחרי שקודמיי סגרו את כיתות הכוננות הקמנו אותן חזרה. 100,00 רישיונות נשק חולקו מתחילת המלחמה. מדיניות כליאת המחבלים שונתה, אי אפשר לומר שאנחנו לא משפיעים. אני בהחלט רוצה להשפיע יותר. ברפיח צריך לפעול עכשיו ולהפסיק את הקונספציה. נתניהו פעל נכון כאשר ביטל את המשלחת לארה"ב. אני קורא לו להמשיך בדרך זו. חייבים להוריד את החמאס על הברכיים, לא לספק לו דלק ולהכניע אותו עד שחרור החטופים".

על פרישת סער מהממשלה: "הוא נותר בלי שום יכולת השפעה ולכן פרש. למרות שאנחנו לא בקבינט המלחמה אנחנו משפיעים רבות. אני מתאר לעצמי מה היה קורה אם היינו פורשים מהממשלה – לא היו כיתות כוננות והמחבלים היו חוגגים בבתי הסוהר".

עוד אמר: "אני נפגש הרבה עם משפחות החטופים, ההלכה אומרת שאין משחררים את החטופים יתר מכדי דמיהם ולא סתם. אנחנו מזדהים עם המשפחות אבל בממשלה צריך ראייה רחבה יותר".

בן גביר תקף את שר האוצר סמוטריץ' ואמר: "ביקשתי מראה"מ לאשר הקמת אגפים נוספים בשב"ס אבל לצערי סמוטריץ' עיכב את זה. זו לא הפעם היחידה שהוא מעכב אותי. יש ביננו שותפות ואנחנו נפגשים מעת לעת. הוא פונה לציונות הדתית ואני פונה לכלל ישראל". על גלנט: "לשר הביטחון יש אג'נדה אחרת, הוא שולח את מג"ב איו"ש לפנות גבעות. כל הזמן מתלוננים שחסר כוח אדם אבל יש לו מספיק לוחמים לפנות עצים ממאחז. אני לא מבין את התפיסות שלו".

בן גביר מרכך את הביקורת על ארה"ב ואומר: "ביידן הוא לא שונא ישראל. הוא מנסה להיות ידיד שלנו אבל הוא לא לוקח בחשבון את כל מה שקורה פה. שאלתי את נתניהו כיצד היה פועל אם לאמריקאים היו חוטפים כמות כזו של אזרחים".

על הקולות לבטל את פגרת הכנסת: "היה מקום לגלות רגישות ולצמצם את הפגרה. הח"כים עובדים קשה לאורך המושב אבל בכל זאת יש כאן מצב מיוחד".

ולסיום, אמר השר: "אני פועל שפעילות המשטרה תהיה שוויונית. יש כבר יותר הבנה והכלה גם מול מפגינים בציבור החרדי. נגמרו הימים שהוא היה שק החבטות של משטרת ישראל".



0 תגובות