בריטניה באיום מקומם: נפסיק לספק נשק לישראל

אתר קול חי 1 Comment on בריטניה באיום מקומם: נפסיק לספק נשק לישראל

בריטניה מציבה הבוקר אולטימטום לישראל, לפיו אם לא יתאפשרו ביקורים של אנשי הצלב האדום אצל מחבלי הנוחבה העצורים בישראל בגין ביצוע הפשעים נגד האנושות, אזי בריטניה תפסיק לספק נשק לישראל

לונדון צילום: Nati Shohat/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הלחץ הבינלאומי על ישראל בכל הקשור למלחמה בעזה, הולך וגובר: בריטניה מציבה הבוקר אולטימטום לישראל, לפיו אם לא יתאפשרו ביקורים של אנשי הצלב האדום אצל מחבלי הנוחבה העצורים בישראל בגין ביצוע הפשעים נגד האנושות, אזי בריטניה תפסיק לספק נשק לישראל ויתכן אף בנוסף, כי תתמוך בעצירת הנשק מצד כל מדינות אירופה.

זאת בעוד חמאס אינו מאפשר כלל לצלב האדום להתקרב לישראלים הפחים מפשע שחטף ואשר מוחזקים בשבי בעזה, למעלה מחמישה חודשים.

בירושלים זעמו ואמרו, כי יש בסמכותם למנוע ביקורים מסיבות ביטחוניות וכי כל החלטה שתפגע בישראל, תחזק את חמאס ותיתן לו לגיטימציה להגדיל את דרישותיו בעסקה לשחרור החטופים.

בתוך כך, מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן, צפוי לשוחח היום עם בכירי הממשל במצרים, בנוגע לתוכנית ביטחונית אמריקנית למניעת הברחות נשק בגבול בין סיני לעזה, וכדי להבטיח, כי ארגוני הטרור לא יבנו את כוחם הצבאי מחדש. על פי הדיווח, מדובר בחלופה אמריקנית לפעולה הישראלית ברפיח.

במקביל, גורמי ביטחון ישראלים מפתחים תוכנית להפצת סיוע הומניטרי ברצועה, שעשויה ליצור בעזה סמכות שלטונית חדשה. כך מסרו גורמים ישראלים וערביים לעיתון האמריקני "וול סטריט ג'ורנל, שהוסיפו כי התוכנית גורמת לתגובת נגד מצד חמאס ומביאה לפילוג בקבינט המלחמה בישראל.

על פי התוכנית, מנהיגים ואנשי עסקים פלסטינים שאינם קשורים לארגון הטרור, יפיצו את הסיוע ולאחר שהמלחמה תסתיים הם יקבלו סמכות ברצועה, באמצעות גיבוי מצד כוחות שימומנו על ידי ממשלות ערביות עשירות.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אין גבול לטמטום ולאכזריות של האנטישמיות
    לרחם על אכזרים פשוטו כמשמעו
    בתקווה גדולה שישראל לא תרקוד גם לצלילים האלו