"לא סופרים אותנו": איום על הממשלה עקב אפליית המורים

מוטי הלפרין 1 Comment on "לא סופרים אותנו": איום על הממשלה עקב אפליית המורים

עתיד הקואליציה בסכנה? בסיעת יהדות התורה הח"כים זועמים על תקציב 'אופק חדש' שתקוע, ועל התחושה ש"לא סופרים אותם" וההצעה להערים קשיים על הקואליציה: מהצבעות נגד חוקים ועד פרישה מהממשלה • גפני הבהיר שקודם הוא וגולדקנופף יתייעצו ביניהם ואז ייכנסו לנתניהו עם ההחלטה • ומה אמר אייכלר?

ראשי הסיעות החרדיות עם נתניהו
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האם חברי הכנסת החרדיים לקראת יציאה מהקואליציה? במהלך ישיבת סיעת יהדות התורה אמש, חברי הכנסת הביעו כעס על אי הכנסת תקציבי "אופק חדש" לתקציב, עקב התנגדות משרד האוצר.

יו"ר הסיעה ח"כ יצחק פינדרוס הציע שהסיעה תקבל החלטה כיצד פועלים בעניין – מהצבעות בחוקים מסוימים נגד עמדת הקואליציה ועד פרישה מהממשלה.

יו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני הבהיר לח"כים שעדיין אי אפשר לקבל החלטה בעניין. "אני צריך לקיים בעניין התייעצות עם יו"ר המפלגה, השר יצחק גולדקנופף על הצעדים הבאים – ואז ניכנס לפגישה בנושא עם ראש הממשלה נתניהו". בפגישה השניים צפויים לשוחח גם על חוק הגיוס.

בחדר נשמעו כעסים על עוד מספר נושאים. ח"כ ישראל אייכלר ציין את סאגת הגיוס, כאשר לדבריו "אנחנו מרגישים שהציונות הדתית עושים עלינו, החרדים, סיבוב פוליטי עם כל ההתבטאויות שלהם".

הח"כים אף ציינו חוק שהקואליציה תעלה ברביעי הקרוב להצבעה במליאה יחד עם 'יש עתיד', על אף התנגדות יהדות התורה. החוק מציע "אפלייה מתקנת למשרתי מילואים שעובדים בשירות המדינה", ח"כ אייכלר ציין כי "התחושה היא שהממשלה פשוט לא סופרת אותנו".

האזינו לדיווח  ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    החכי"ם המנוסים כבר מכירים היטב את המתווה הקבוע של אי עמידה בהסכמים , אז מה התחדש עכשיו ???
    כבר הבנו שהכניסה לקואליציה משרתת את מקבלי הג'ובים ולא את הציבור