ארדואן מסית: "ממשלת ישראל – הנאצים של זמננו"

פנחס בן זיו No Comments on ארדואן מסית: "ממשלת ישראל – הנאצים של זמננו"

ארדואן: "נתניהו וחברי ממשלתו הרוויחו את מקומם לצד היטלר, מוסוליני וסטלין כנאצים של זמננו עם פשעים הומניטריים נגד עזה". נתניהו הגיב: "ישראל שמקפידה על חוקי המלחמה לא תקבל הטפות מוסר מארדואן, שתומך ברוצחים של ארגון הטרור חמאס, מכחיש את שואת הארמנים, טבח בכורדים בתוך מדינתו שלו ומעלים מתנגדי משטר ועיתונאים"

ארדואן ונתניהו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא טורקיה ארדואן ממשיך להסית בצורה חריפה נגד ישראל: הבוקר הוא אומר כי: "נתניהו וחברי ממשלתו הרוויחו את מקומם לצד היטלר, מוסוליני וסטלין כנאצים של זמננו עם פשעים הומניטריים נגד עזה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב: "ישראל שמקפידה על חוקי המלחמה לא תקבל הטפות מוסר מארדואן, שתומך ברוצחים של ארגון הטרור חמאס, מכחיש את שואת הארמנים, טבח בכורדים בתוך מדינתו שלו ומעלים מתנגדי משטר ועיתונאים".

השר בני גנץ תוקף אף הוא: ״העמידה של ארדואן מאחורי חמאס הופכת אותו לתומך של פשעים נגד האנושות, וההשוואה של ראש ממשלת ישראל לדיקטטורים – היא שיא של צביעות. ‏העובדה שארדואן סבור שהחמאס אינו ארגון טרור, מסבירה את התנהלותו כלפי אזרחיו. ‏ישראל תמשיך להקפיד על החוק הבינלאומי גם במלחמה מול מי שהוכיחו שאין להם צלם אנוש".

שר החוץ ישראל כ"ץ: "‏התמיכה של ארדואן ⁦בפשעי הרצחן של החמאס נגד היהודים ומדינת ישראל, הופכת אותו לאחד מגדולי הצוררים והאנטישמים בהיסטוריה, ואת טורקיה למדינה תומכת הטרור הגדולה בעולם לצד אירן. איזו חרפה לרפובליקה שייסד אבי טורקיה המודרנית כמאל אטאטורק".



0 תגובות