ראש עיריית ביתר: "עיתון המודיע פגע והעליב אותנו"

המהדורה המרכזית No Comments on ראש עיריית ביתר: "עיתון המודיע פגע והעליב אותנו"

בראיון ראשון ובלעדי ל'מהדורה המרכזית' הערב, שובר ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין שתיקה ותוקף בחריפות את מערכת עיתון 'המודיע' של אגודת ישראל: "בושה וחרפה שבעיתון של אגודת ישראל לא הופיעה העיר שלנו בכלל לקראת הבחירות. אני מביע מכאן מחאה נמרצת על הפגיעה והעלבון".

מאיר רובינשטיין צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שובר שתיקה: ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין מתראיין לראשונה מתחילת מערכת הבחירות. הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת עו"ד אבי בלום הוא תוקף בחריפות ואומר : "בושה וחרפה שבעיתון של אגודת ישראל לא הופיעה העיר שלנו בכלל לקראת הבחירות. כלל האדמו"רים תמכו בנו ולמרבה החרפה לא הכניסו את שמנו במודעות התמיכה בהמודיע. אני מביע מכאן מחאה נמרצת על הפגיעה והעלבון".

לדבריו: "נוכחנו לראות שרוב רובם של מועצת גדולי התורה תמכו בשלומי אמונים. גם באלעד וגם בבית שמש. אי אפשר להתעלם מדעתם. בכל הערים ראינו את כוחה של שלומי אמונים, איך אפשר למחוק ציבור שלם? אנחנו רוצים שלום ואחדות אבל חייבים להבין מה קרה פה".

על דרעי: "בעבודת ציבור אין מושג של 'תמו היחסים'. אני מחויב לכלל תושבי העיר, בטח שאני כן מודה יותר לאלו שתמכו בי, אני לא כועס על אלו שלא. אני רק כאוב ששלום של חמש עשרה שנה הופר".

על פרוש: "הוא ניהל את העיר בהצלחה במשך עשור ואילולי חסידויות שעברו צד – הוא עדיין היה ראש עיר. אני לא נכנס לשמות אלא מציג את הנתונים היבשים"

האזינו



0 תגובות