עו"ד פטמן: "משפט נתניהו הוא עונש לכל אזרחי ישראל"

שטח משפטי No Comments on עו"ד פטמן: "משפט נתניהו הוא עונש לכל אזרחי ישראל"

בתוכנית 'שטח משפטי' שוחח נתנאל לאופר עם עו"ד מיכה פטמן שהיה חבר בצוות ההגנה במשפט נתניהו. לדברי פטמן: "אם המשפט הזה היה דרמטי וחשוב לפני המלחמה – הרי שבמלחמה זה מיותר לחלוטין. המשפט הזה הוא מפריד ומרחיק לבבות ואני לא רואה בו שום ערך". על הדחת ח"כ כסיף: "היועמ"שית כבר קבעה שבמעשיו אין די לפסילתו מן הכנסת. אם הוא לא מוצא חן בעינך – אל תצביע לו"

עו"ד מיכה פטמן צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד מיכה פטמן, לשעבר בצוות ההגנה במשפט נתניהו, לעו"ד נתנאל לאופר בתוכנית 'שטח משפטי': "אם המשפט הזה היה דרמטי וחשוב לפני המלחמה – הרי שבמלחמה זה מיותר לחלוטין. המשפט הזה הוא מפריד ומרחיק לבבות ואני לא רואה בו שום ערך. המשפט הפילי בא לשרת כמה מטרות אבל כאן אין שום ערך. חייבים להיפטר מהעסק הזה. אם חושבים מחוץ לקופסה ניתן למצוא פתרונות מעשיים לספר את הסיפור הזה. אחרי הכל מדובר באדם עתיר זכויות שעשה כה רבות למען המדינה".

עוד אמר: "כבר הסכימו שלא יהיה מאסר, הוויכוח הוא רק אם יהיה קלון או לא? בגלל זה שווה להמשיך את המשפט? הפרקליטות יכולה לרדת גם מהעץ הזה. משפט נתניהו הוא עונש לכל אזרחי ישראל בתקופה כזו".

על הדחת ח"כ כסיף: "אני לא חושב שהוא ייפסל. היועמ"שית כבר קבעה שבמעשיו אין די לפסילתו מן הכנסת. אם הוא לא מוצא חן בעינך – אל תצביע לו".

לסיום אמר: "אם הייתי יכול לשנות – הייתי מחליף את שר המשפטים. צריך שר שעובד עם המשרד והמערכת ולא נגדו. הייתי רוצה להגדיל את מערכת בתי המשפט ומצבת השופטים. מגדיל כוח אדם ומצמצם עומסים".

האזינו



0 תגובות