דיווח: ההצעה החדשה של ישראל לחמאס

אתר קול חי No Comments on דיווח: ההצעה החדשה של ישראל לחמאס

ה'ניו יורק טיימס' מדווח מפיו של גורם בכיר במצרים כי השיחות בקהיר לשחרור חטופים, הוארכו בשלושה ימים נוספים. ישראל הגישה הצעה חדשה ולפיה השחרור יהיה בפעימה אחת במתכונת של חטוף אחד על כל שלושה מחבלים שישוחררו, ללא הפוגה קבועה בלחימה, ויוגדל הסיוע ההומניטרי לעזה

קהיר צילום: Wissam Nassar/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שיחות המשא ומתן בקהיר על ההסכם לשחרור חטופים: ה'ניו יורק טיימס' מדווח מפיו של גורם בכיר במצרים כי השיחות הוארכו בשלושה ימים נוספים.

לדבריו הכיוון בשיחות היה חיובי, אך אין עדיין פריצת דרך וישראל הגישה הצעה חדשה ולפיה השחרור יהיה בפעימה אחת במתכונת של חטוף אחד על כל שלושה מחבלים שישוחררו, ללא הפוגה קבועה בלחימה, ויוגדל הסיוע ההומניטרי לעזה. לדברי גורם אמריקני השיחות ימשכו בימים הבאים בדרג נמוך יותר.

בתוך כך, נמשכת המגמה האנטי ישראלית של ממשל בידן. בוושינגטון בוחנים בימים האחרונים האם ישראל מבצעת פשעי מלחמה בלחימה בעזה ופוגעת שם באזרחים. עד כה הכחישה ארצות הברית כי היא מבצעת בדיקה שכזו אך הלילה דובר מחלקת המדינה האמריקנית מת'יו מילר, אמר "אנחנו מבקשים להעריך ביסודיות דיווחים על פגיעה באזרחים על ידי גורמים שמשתמשים בכלי הגנה שסופקו על ידי ארה"ב ברחבי העולם".

דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי פרסם אמש סרטון בו נראה מנהיג חמאס יחיא סינוואר צועד במנהרת תת קרקעית בעזה יחד עם אחיו אשתו ושלושת ילדיו, בעשירי לאוקטובר. הגרי אמר כי המצוד אחר סינוואר לא יפסק לרגע.

video
play-sharp-fill


0 תגובות