פינת הפרשנים: סערה בציבור הדתי שדורש 'שוויון בנטל'

המהדורה המרכזית 1 Comment on פינת הפרשנים: סערה בציבור הדתי שדורש 'שוויון בנטל'

פינת הפרשנים הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: ישי כהן: "צריך להבין את גודל האירוע שאנו נמצאים בו. אם עד היום הוויכוח שלנו על חוק הגיוס היה מול לפיד וליברמן כעת אנו עלולים לראות אלפי לוחמי מילואים מפגינים למען שוויון בנטל". אריה ארליך: "תמיד יש עליהום על עולם הישיבות ותמיד הוא ממשיך לשרוד ולפרוח. כבר היו תקופות קשות יותר"

ישי כהן ואריה ארליך
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פינת הפרשנים הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: ישי כהן: "צריך להבין את גודל האירוע שאנו נמצאים בו. אם עד היום הוויכוח שלנו על חוק הגיוס היה מול לפיד וליברמן כעת אנו עלולים לראות אלפי לוחמי מילואים מפגינים למען שוויון בנטל. אני לא חושב שלבוא לעיתונאים בטענה שהם עצמם שירתו בגל"צ כי הם מייצגים את הטענות שעולות מתוך הציבור עצמו. עדיין יש ציבור דתי גדול שדורש לפתוח מחדש את השיח על גיוס בני הישיבות. אסור לנו לנטוש את זירת ההסברה. גם אם הצד השני לא מסכים איתנו הוא לפחות רואה שיש לנו דרך סלולה וברורה".

אריה ארליך: "צריך לבחון את האירוע בפרספקטיבה היסטורית. תמיד יש עליהום על עולם הישיבות ותמיד הוא ממשיך לשרוד ולפרוח. כבר היו תקופות קשות יותר. לפעמים ההתקפות הן פוליטיות, חוקיות, ולפעמים מתוך כאב ותסכול. בשטח אני שומע מלוחמי מילואים שהעיתונאים מהמגזר לא מייצגים את דעתם. על רגעים כאלו נאמר – חבי כמעט רגע עד יעבור זעם. זה לא הזמן עכשיו לדיון רציונלי. עכשיו צריך להבין ולהכיל את האמוציות".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מסכימה עם ארליך, והכי חשוב בעיני, זה שההסברה הזו בכלל לא צריכה להעשות בידי עיתונאים אלא יותר ע"י מסבירנים כדוגמת הרב נויגרשל וכדו'