בית המלוכה הבריטי מודיע: המלך צ'ארלס השלישי חולה

פנחס בן זיו 8 Comment on בית המלוכה הבריטי מודיע: המלך צ'ארלס השלישי חולה

דאגה בבריטניה: ארמון באקינגהם בלונדון מודיע הערב כי הוד מלכותו המלך צ'ארלס השלישי אובחן כחולה במחלת הסרטן. ע"פ ההודעה: "המלך החל היום בסדרה של טיפולים קבועים, ורופאיו המליצו לו לדחות את כל ההופעות הציבוריות שלו. במהלך תקופת הטיפול, הוא ימשיך למלא את חובותיו המדיניים כרגיל"

צילום: אי.אף.פי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית המלוכה הבריטי בלונדון הודיע הערב כי המלך צ'ארלס השלישי אובחן כחולה בסרטן, שהתגלה במהלך טיפוליו האחרונים בבית החולים. בעקבות אבחונו המלך ביטל את כל אירועיו המתוכננים, ויחל לקבל טיפולים באופן מיידי.

לפי הודעת הארמון: "המלך החל היום בסדרה של טיפולים קבועים, ורופאיו המליצו לו לדחות את כל ההופעות הציבוריות שלו. במהלך תקופת הטיפול, הוא ימשיך למלא את חובותיו המדיניים כרגיל".

בבית המלוכה הסבירו כי "המלך בחר לשתף את האבחון שלו כדי למנוע ספקולציות חסרות בסיס, ובתקווה שזה יסייע להבנה ציבורית ומודעות לכל אלו שחולים בסרטן ברחבי העולם".

עוד אמרו: "המלך אסיר תודה על פעילותם המהירה של הצוות הרפואי שלו, שהתאפשר בזכות אשפוזו האחרון בבית החולים" סיכמו. "הוא נותר אופטימי בנוגע לסיכויי החלמתו, וישוב לפעילות מלאה בהקדם האפשרי".

 



8 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    מאחלת לו שיבריא במהרה ויחזור למלא את תפקידיו הציבוריים

  2. 6

    כולנו בני תמותה ,רק אלוהים חי וקיים ,לנצח נצחים אמן

  3. 3

    , וטראח בשורה כזו… דיאנה מסתכלת עליך מלמעלה, אם היא לא שם, גם אתה לא. קמילה ביי ביי… עד היום כואב לי על מלכת הלבבות ליידי די 👑🩷

  4. 2

    רפואה שלמה, הוד מלכותו המלך צ'ארלס.