ח"כ בן ברק: "לא מפחד משחרור מחבלים; הימין חי בפחד"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ בן ברק: "לא מפחד משחרור מחבלים; הימין חי בפחד"

ח"כ רם בן ברק לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "אני לא נבהל משחרור חטופים. אני לא חי בפחד כמו הימין. מה שקרה זה לא בגלל שסינוואר שוחרר. אם לא הוא היה קם מחבל אחר. אם אנחנו עם חפץ חיים אסור לנו להשאיר את החטופים. מי שמפחד מהמחבלים שישוחררו ויחזרו לטרור – יש לנו צבא חזק"

ח"כ רם בן ברק צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ רם בן ברק הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "אנחנו חייבים להמשיך בלחימה בכל הכוח מצד אחד אבל להשאיר כל הזמן את האפשרות של עסקה מול החמאס להחזרת החטופים. אלו אזרחים שנמצאים בשבי בגלל מחדל שלנו ואנחנו חייבים להחזיר אותם. אם לא נחזיר את החטופים אף אחד לא ירצה לגור ליד הגבולות. אולי חיילים גם לא ירצו להתגייס כי הם יידעו שבמקרה חירום המדינה תפקיר אותם".

לדבריו: "אני לא נבהל משחרור חטופים. אני לא חי בפחד כמו הימין. מה שקרה זה לא בגלל שסינוואר שוחרר. אם לא הוא היה קם מחבל אחר. אם אנחנו עם חפץ חיים אסור לנו להשאיר את החטופים. מי שמפחד מהמחבלים שישוחררו ויחזרו לטרור – יש לנו צבא חזק".

עוד אמר בן ברק: "אין לי בעיה עם המתיישבים ביו"ש. יש קבוצה של בין 200 ל-400 קיצוניים שעושים נזק. במקום שהממשלה תוקיע אותם היא נותנת להם רוח גבית. עד לא מזמן סמוטריץ' ובן גביר עוד עסקו בפעילות קיצונית נגד הפלסטינים".

האזינו



0 תגובות