הרבי טס ללונדון לבר מצווה של נכדיו התאומים | גלריה

נתי קאליש No Comments on הרבי טס ללונדון לבר מצווה של נכדיו התאומים | גלריה

האדמו"ר מנדבורנא באניא, ערך מסע ללונדון שם השתתף בשמחת הבר מצווה לשני נכדיו התאומים, ונשא מדברי קודשו בענייני השעה ומסר שיעור תורני בהלכות מוקצה

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כ"ק האדמו"ר מנאדבורנא באניא שליט"א הגיע לביקור בעיר הבירה לונדון לרגל שמחת הבר מצווה לנכדיו התאומים בנים לבנו הרה"צ רבי יהושע לייפער רב בית המדרש קהל חסידים בלונדון.

בשבת ערך האדמו"ר את התפילות והטישים בבית המדרש קהל חסידים ובשולחנות בליל שבת ובסעודה שלישית הגיעו המונים מתושבי העיר שהאדמו"ר נושא מדברות קודשו בדברי חיזוק בענייני השעה.

בשמחת הבר מצווה השתתפו האדמו"רים מווישזניץ ביאלא לונדון סאדיגורא לונדון הגרמ"מ וייס דומ"ץ סאטמר בעיר הגר"י יונג דומ"ץ צאנז בעיר ועוד.

מאורע מענין התרחש בשמחה שהבחור הבר מצווה הראשון שמעון ני"ו נשא את הפלפול כנהוג ושאל שאלה בספרי הראשונים ואחיו הבחור הבר מצווה השני אהרן יחיאל ני"ו ענה את התשובה.

יום למחרת הניח האדמו"ר תפילין לנכדיו ולאחר תפילת שחרית התקיים מעמד לחיים שם נשא האדמו"ר מדברות קודשו.

כמו"כ מסר שיעור תורני בישיבת 'חיים של תורה' בעיר בהלכות מוקצה, הבחורים התפלפלו עם האדמו"ר בשאלות הנוגעות למעשה.

האדמו"ר שחיבר את הספרים המפורסמים 'משמרת השבת' על הלכות שבת ו'משמרת המועדות' על הלכות יו"ט הנלמדים בכוללים ברחבי הארץ והעולם התפעל מידיעותיהם של התלמידים וציין לשבח את הישיבה המשלבים לימוד עיון ובקיאות עם ההלכה, ובדורינו דבר זה נחוץ ביותר, כי מצוי יושבי אוהל שאינם בקיאים בהלכות המצויות.



0 תגובות