ח"כ בן ברק: "הרמטכ"ל טעה בהחלטה להקפיא את הוועדה"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ בן ברק: "הרמטכ"ל טעה בהחלטה להקפיא את הוועדה"

ח"כ רם בן ברק לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב'מהדורת סופ"ש': "עדיין מתמודד לראשות יש עתיד, הפריימריז יהיו חודש אחרי הבחירות המקומיות • הרמטכ"ל טועה בהקפאת ועדת החקירה. תחקיר מבצעי הוא חסוי ולא ניתן להציגו בבית משפט • אני תומך במהלכים מאוד קשים למען החזרת החטופים, כולל עצירת המלחמה לטווח ארוך"

רם בן ברק. ארכיון צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ רם בן ברק שוחח הבוקר עם יענקל'ה פרידמן ואיתי גדסי ב'מהדורת הבוקר סוף השבוע' וסיפר: "אני עדיין מתמודד לראשות יש עתיד. הבחירות יתקיימו במרץ, חודש אחרי הבחירות המקומיות". על צירוף יש עתיד לממשלה אמר: "אני אומר בוודאות שגם אם נצטרף לממשלה אין סיכוי שנתניהו ישנה את המדיניות ולכן אנחנו לא מעוניינים להיכנס".

לדבריו: "אני חושב שהחלטת הרמטכ"ל להקפיא את ועדת החקירה היא טעות. תחקיר מבצעי הוא חשוב מאוד אבל הוא חסוי ולא ניתן להציגו בבית משפט".

עוד אמר: אני תומך במהלכים מאוד קשים למען החזרת החטופים כולל עצירת המלחמה לטווח ארוך. יש דרגות שונות במלחמה. ברור לכולם שאת לבנון לא נכבוש והפתרון יהיה בהסדר ולא במלחמה".

בן ברק הוסיף: "אם נתנהל בחוכמה לא תהיה חזית שלישית מול הרש"פ. זו הייתה טעות לא להכניס את הפועלים הפלסטיניים. זה גם גורם תסכול ותסיסה ביו"ש וגם תוקע את כל ענף הבנייה בישראל. אין תחליף לפלסטינים".

האזינו



0 תגובות